Gezien de inzet op de familie doelgroep en de locatie zou ik een toffe cakewalk of spectaculaire thema speeltuin nog niet verkeerd vinden. Bijvoorbeeld in het thema van een auto garage welke dus aansluit bij de Speed Zone? Een cakewalk a la Hotel Tartuff die doorheen verschillende ruimtes gaat (zowel binnen als buiten), denk aan een spuitruimte, showroom, wascabine, onderdelenmagazijn, benzinepomp etc zie ik nog écht wel zitten. Leuk voor de hele familie, hoge herhalingswaarde, goede capaciteit, wanneer goed uitgevoerd qua thema écht wel spectaculair te maken en tevens niet een astronomisch hoge investering. Wellicht gecombineerd met een speel gedeelte in hetzelfde thema bied dit juist ook voor de jongere doelgroep wat vertier tussen al dat adrenaline geweld daar in het gebied. Met Halloween kan de thema cakewalk eveneens ingezet worden als spookhuis wanneer je er acteurs in plaatst.
Een shooter in autogarage thema is ook enorm welkom natuurlijk, al denk ik dat dat wellicht qua budget te hoog gegrepen is momenteel. Het park heeft met zijn enorme aantal attracties erg hoge operationele kosten lijkt me, dus een toevoeging die je met weinig tot geen personeel kunt draaien is wellicht welkom. 😃