Disney zal dat zo gevraagd hebben voor esthetische doeleinden vermoed ik. Lijkt me overbodig maar het oogt wel mooier zo met dezelfde dikte als de pilaren.
Disney bouwt Tron: Lightcycle Power Run in Magic Kingdom
DaltonTerror Tron heeft 1 van de zwaarste achtbaantreintjes ooit gefabriceerd. Dat het daadwerkelijk nodig is zou mij niks verbazen.
Vergeet ook niet dat er dagelijks om de 60 seconden een trein overheen rijd voor de komende 30/40 jaar. Disney zal dat zeker in de vereisten hebben gezet voor Vekoma.
De trein zou hier toch doorheen gaan lopen, ik zie rails? En rijd hij nu niet meer dan?
- Bijgewerkt
Een kleine update vanuit Orlando.
Bron: wdwtoday
Goed om te zien dat de stukken eindelijk worden neergezet, want het duurt maar wat lang zo met die canopy.
Hjalmar Ha, wat geestig. Een Mack truck die Vekoma track komt brengen.
The_Real_Infernape Het is alleen geen Vekoma track, maar de dakconstructie die boven de track komt te hangen.
Simon awwh, moest je dat nou zeggen?
Geruchten machine draait, en naar alle waarschijnlijkheid gaan TRON en Garden of the Galaxi niet open op 1 okt 2021 voor de viering van de 50ste verjaardag van het Magic Kindom. Ook het PLAY pavilion gaat niet open. Tron zou zelfs pas ergens in 2022/23 open gaan , en Garden pas voor de 40ste verjaardag van EPCOT.
Jailsamer en melden die geruchten dan ook waarom dit alles later open zou gaan?