Eftelflags laten we aub de GGD testen gebruiken voor echt nuttige zaken.

Nogmaals, je kan hem geeneens gebruiken als teststraat voor een negatieve Corona test.

Wat zien die eerst foto's er al te gek uit zeg! Zou bijna zeggen dat ik niet kan wáchten tot ik er naartoe kan, maar gezien de hele Covid-19 ellende vind ik het eigenlijk wel prima om nog even te wachten... 😉

Ik kan niet wachten op de eerste POV onride van de baan. Deze foto's en filmpjes smaken naar meer, maar ik vind het wel... vergeef me... een beetje kil. Dat zal zich straks met meer gasten en meer tijd wel verbeteren en waar ik Klugheim op foto's ook kil vond, vind ik het dat in het echt totaal niet. Als liefhebber van video games als Bioshock en Dishonored is 't prachtig om eindelijk een enorm steampunkgebied te hebben in een park. Het oogt wat dat betreft meer dan geslaagd en ik hoor graag snel meer over de achtbaan zelf van iedereen!

Ik denk dat Phantasialand met dit gebied weer gaat bewijzen dat ze heer en meester zijn op het gebied van themabelevenis in Europa. Dit niveau is gelijk aan (en in sommige gevallen overtreft) Disney en Universal. Ook erg mooi om te zien dat het weer een enorme thrill coaster is, of die nou echt intens is of niet. Dit soort projecten zie je eigelijk alleen Universal doen aangezien Disney, Europa en Efteling zich voornamelijk op families focussen.

Gek genoeg schreeuwt de baan niet om 'm meteen te doen, een jaartje wachten lukt wel. De baan zal niet minder worden, helaas de hype en wachttijden waarschijnlijk (voorlopig) ook niet. Ben benieuwd of dit dezelfde impact gaat hebben als Taron.

Na 3/4 jaar wachten, denk ik dat Phantasialand weer eens z'n stempel heeft gedrukt op hedendaagse standaarden qua theming, ritervaring en in het algemeen een bezoeker onderdompelen in een nieuwe wereld. Ik kan niet wachten om eens een bezoekje te gaan brengen!

Mwa, op de fotos ziet het thema er weliswaar overweldigend, maar ook wat ééndimensionaal en zielloos uit. Daar heeft Phantasialand wel vaker last van. Maar who de fuck cares als je op deze manier tussen de achtbaanrails kan lopen 😎

Ben trouwens ook eens benieuwd wanneer we nieuwe bouwhekken gaan zien, en waar. Nog voor Taron opende was Klugheim al onder constructie.

NickE Ben trouwens ook eens benieuwd wanneer we nieuwe bouwhekken gaan zien, en waar. Nog voor Taron opende was Klugheim al onder constructie.

Nogal logisch, want Taron ligt in Klugheim 😉

Hehe eindelijk tickets kunnen kopen en we gaan woensdag! Wie gaan er nog meer die dag? >PM

Fixma Wie gaan er nog meer die dag? >PM

We hebben hier geen PM-functie, maar als je eventueel een social media account hebt kun je dat gerust delen. 🙂

• Fixma heeft hierop gereageerd.

Jules aar ik vind het wel... vergeef me... een beetje kil.

Thies Mwa, op de fotos ziet het thema er weliswaar overweldigend, maar ook wat ééndimensionaal en zielloos uit.

Precies dit. F.L.Y. ziet eruit als een absoluut fantastische achtbaan en ik ben nog steeds verliefd op het thema en de kleur van de track, maar de decors zijn er hier en daar echt uit als platte decors in plaats van als huizen waar karakters wonen en fabrieken waar ze werken. De nieuwe plattegrond helpt daar overigens niet bij... 😅

Jules We hebben hier geen PM-functie

Ze weten me wel te vinden 😆 Maar een tip is als het niet lukt met Phantasialand site kan je dagtickets.nl gebruiken die is wel online..

Wie weet of een bril met veiligheids koortje (zoals bij Exp G-force) toegestaan is ?
            Want ik heb al snelheden van 160 km/h gehaald met zo'n veiligheids koordje.

• Fixma heeft hierop gereageerd.

MrRC Wie weet of een bril met veiligheids koortje (zoals bij Exp G-force) toegestaan is ?

Zo ver ik het correct heb gehoord niet.. Echt alles moet in kluisje.. Dus woensdag doe ik mijn contactlenzen in.. Dan weet ik zeker dan er geen problemen zijn..

• MrRC heeft hierop gereageerd.
              • MrRC vindt dit leuk.

Fixma Zo ver ik het correct heb gehoord niet.. Echt alles moet in kluisje.

Hmm heel jammer

Jammer als brillen zelfs mits bandje niet zouden mogen.
                Ik ga het maandag zien (al dan niet wazig 😅 ) , ben super benieuwd !

• MrRC heeft hierop gereageerd.

FF snel een vraagje welke mogelijk toch een beetje offtopic is, maar goed.
                  Het is voor mij al weer een eeuwigheid geleden dat ik voor het laatst in PHL geweest ben, 2006 dacht ik in het openingsjaar van Black Mamba. Maar waar in het park kun je goed zitten als je een lekkere koffie ofzo wilt hebben?
                  En als je goed wilt eten? Ik zag b.v. de menukaart van het nieuwe restaurant in Rookburgh dat het best prijzig is.

Je kan vooraan goed koffie drinken en als je lekker wilt eten bij de hamburger tent vlakbij Chiapas en in Klugheim

Sven_B Jammer als brillen zelfs mits bandje niet zouden mogen.
                    Ik ga het maandag zien (al dan niet wazig 😅 ) , ben super benieuwd !

Ik heb zojuist een email gestuurd met die vraag of brillen met een veiligheidskoortje wel mogen.
                    Wachtend nog op anwoord.