Ik vraag me wel af of we nu vanuit Noord en Zuid-Holland nog naar Duitsland mogen...
F.L.Y./Rookburgh geopend! (Spoileralert!)
Ja, dat word ook voor volgende week een kaartje kopen.
Goed nieuws! Helaas wel een dag te laat, want ik was er gisteren
Wel een goede reden om binnenkort weer te gaan.
Dennis Ik heb de Duitse regelgeving toegevoegd aan de openingspost van Marvin . Ik wil een ieder adviseren zich te houden aan de regels van de Nederlandse en Duitse overheid. Wil je naar het buitenland reizen? Check altijd eerst: https://www.nederlandwereldwijd.nl/reizen/reisadviezen (Ministerie van Buitenlandse Zaken).
Yes! Kaarten gekocht! Nog 13 nachtjes slapen, maar dan lig ik in F.L.Y. nu alle onrides en beelden uit Rookburgh negeren en dan komt het helemaal goed !
Wauw wat onverwachts maar enorm tof weer. De website ziet er prachtig uit, het restaurant en het hotel ook. Het is niet normaal hoe Phantasialand toch weer een compleet nieuwe beleving en wereld weet neer te zetten. Dit is echt de reden waarom dit mijn favoriete pretpark is. Hopelijk snel een keertje richting Brühl!
Wauw nu al open, kijken of nu weekend kan.
Ben heel benieuwd naar de eerste reviews!
- Bijgewerkt
Eindelijk
En de nieuwe parkmap gekregen:
Woensdag ben ik er, whoop
Dat is zeer goed nieuws, gelukkig heb ik gisteren een ticket gekocht voor maandag! Zal nu wel een run op komen. Ben benieuwd!
Heel tof! Ik ben benieuwd wat ze ervan gemaakt hebben. Veel plezier aan iedereen die de komende tijd naar PHL gaat!
En inderdaad, hou je aan de geldende regels en voorkom gedoe!
DaltonTerror zijn er buiten Fly nog attractie’s in Rookburgh?
Ja idd, ik zie veel overige cijfers staan. Zijn dit restaurants en het hotel? Of heeft Phantasialand toch nog een attractie in Rookburgh gebouwd?
- Bijgewerkt
BAVI Jammer genoeg niet, behalve de achtbaan zijn er 2 restaurants, een shop en een bar. Plus een directe ingang naar het hotel.
DaltonTerror veel plezier
Is er een parking voor de hotelgasten naast/onder het Lindbergh hotel ?
PHL verwacht zeker drukte.
De online ticketverkoop ligt er uit. Je kunt nu alleen telefonisch of via email kaarten bestellen.