The_Bullgod Nu is het uiteindelijk toch gelukt om online een ticket te bestellen.

Ik was bij betalen en nu geeft hij echt offline aan.. Jammer.. Bellen heeft ook geen zin.. Dus dan maar per e-mail proberen

Let ook op dat de informatie in het Engels moet zijn van je corona test, het moet een internationaal formulier zijn.

Zingo Ik heb het hier over de regels van de deelstaat. Wat PHL zelf beslist is aan hun natuurlijk, maar heb nog niet gezien dat PHL zelf andere regels hanteert. Wel kleine nuance hier ook natuurlijk.

Volgens mij vat je het wel goed samen verder! 🙂

Erik Ik weet niet waar je woont, maar neem aan Zuid-/Noord-Holland? NU ben ik absoluut geen reisadviseur en ik adviseer mijn berichten ook altijd even zelf nog na te gaan (immers het kan zo snel veranderen). Maar je moet even uitzoeken door welke deelstaten je reist en of je dat mag (in ieder geval dus wel NRW) en je moet even opzoeken bij de deelstaat waar je verblijft of je mag overnachten en zo ja met welke maatregelen.

Het is allemaal wel erg ingewikkeld.

Het gebied ziet er tot nu toe mooi uit, maar voor mijn gevoel is het op sommige plekken nog niet helemaal af, maar het is ook nog een softopening 😀 . Het hele thema trekt me wel.

Wat een fantastisch gebied is dit geworden. In mijn mening heeft PHL ook geen nieuwe intensiteit monster nodig aangezien bij Taron en Black Mamba dit al zijn. Een flying coaster moet ook vooral gaan om het gevoel van vliegen na bootsen. Alle kleine details zien er prachtig uit en het voelt weer als een echt PHL gebied aan. Ik kan niet wachten om het allemaal in het echt te mogen aanschouwen.

Dit is btw een video van de gehele wachtrij. Het laatste gedeelte voor het station ziet er ook erg tof uit met de videobeelden.

Eftelflags omdat de GGD langere wachttijden heeft

De GGD geeft geen officiële verklaringen uit, omdat men wilt voorkomen dat men zich dus voor dit soort zaken preventief laat testen.

Michael De GGD geeft geen officiële verklaringen uit, omdat men wilt voorkomen dat men zich dus voor dit soort zaken preventief laat testen.

Maar je kan wel naar een commerciële partij, die o.a. ook test doet voor vliegreizen naar landen die een uitslag willen.
    https://covid19.u-diagnostics.nl/invite/hhl-reis Kost je maar 80 a 100 euro 🤣

Michael Klopt! Met mijn werk veel ervaring mee en de wachttijden zitten toch nu wel met aanvragen al over 48 uur in de randstad en uitslag soms tot 3 dagen wachten. Dus een GGD test is nu niet de meest snelle oplossing.

Anyway; met vandaag tegen de 1800 besmettingen in Nederland gaan we die wachttijden niet snel zien verkorten. En inderdaad; laten we aub de GGD testen gebruiken voor echt nuttige zaken. Een ritje in een achtbaan is wat mij betreft de laagst mogelijke prioriteit. Of je wilt er even een flinke duit geld voor neer willen leggen. Ieder zijn eigen afweging daar. Opzich heb ik daar weinig moeite mee.

Eftelflags laten we aub de GGD testen gebruiken voor echt nuttige zaken.

Nogmaals, je kan hem geeneens gebruiken als teststraat voor een negatieve Corona test.

Wat zien die eerst foto's er al te gek uit zeg! Zou bijna zeggen dat ik niet kan wáchten tot ik er naartoe kan, maar gezien de hele Covid-19 ellende vind ik het eigenlijk wel prima om nog even te wachten... 😉

Ik kan niet wachten op de eerste POV onride van de baan. Deze foto's en filmpjes smaken naar meer, maar ik vind het wel... vergeef me... een beetje kil. Dat zal zich straks met meer gasten en meer tijd wel verbeteren en waar ik Klugheim op foto's ook kil vond, vind ik het dat in het echt totaal niet. Als liefhebber van video games als Bioshock en Dishonored is 't prachtig om eindelijk een enorm steampunkgebied te hebben in een park. Het oogt wat dat betreft meer dan geslaagd en ik hoor graag snel meer over de achtbaan zelf van iedereen!

Ik denk dat Phantasialand met dit gebied weer gaat bewijzen dat ze heer en meester zijn op het gebied van themabelevenis in Europa. Dit niveau is gelijk aan (en in sommige gevallen overtreft) Disney en Universal. Ook erg mooi om te zien dat het weer een enorme thrill coaster is, of die nou echt intens is of niet. Dit soort projecten zie je eigelijk alleen Universal doen aangezien Disney, Europa en Efteling zich voornamelijk op families focussen.

Gek genoeg schreeuwt de baan niet om 'm meteen te doen, een jaartje wachten lukt wel. De baan zal niet minder worden, helaas de hype en wachttijden waarschijnlijk (voorlopig) ook niet. Ben benieuwd of dit dezelfde impact gaat hebben als Taron.

Na 3/4 jaar wachten, denk ik dat Phantasialand weer eens z'n stempel heeft gedrukt op hedendaagse standaarden qua theming, ritervaring en in het algemeen een bezoeker onderdompelen in een nieuwe wereld. Ik kan niet wachten om eens een bezoekje te gaan brengen!

Mwa, op de fotos ziet het thema er weliswaar overweldigend, maar ook wat ééndimensionaal en zielloos uit. Daar heeft Phantasialand wel vaker last van. Maar who de fuck cares als je op deze manier tussen de achtbaanrails kan lopen 😎

Ben trouwens ook eens benieuwd wanneer we nieuwe bouwhekken gaan zien, en waar. Nog voor Taron opende was Klugheim al onder constructie.

NickE Ben trouwens ook eens benieuwd wanneer we nieuwe bouwhekken gaan zien, en waar. Nog voor Taron opende was Klugheim al onder constructie.

Nogal logisch, want Taron ligt in Klugheim 😉

Hehe eindelijk tickets kunnen kopen en we gaan woensdag! Wie gaan er nog meer die dag? >PM

Fixma Wie gaan er nog meer die dag? >PM

We hebben hier geen PM-functie, maar als je eventueel een social media account hebt kun je dat gerust delen. 🙂

• Fixma heeft hierop gereageerd.

Jules aar ik vind het wel... vergeef me... een beetje kil.

Thies Mwa, op de fotos ziet het thema er weliswaar overweldigend, maar ook wat ééndimensionaal en zielloos uit.

Precies dit. F.L.Y. ziet eruit als een absoluut fantastische achtbaan en ik ben nog steeds verliefd op het thema en de kleur van de track, maar de decors zijn er hier en daar echt uit als platte decors in plaats van als huizen waar karakters wonen en fabrieken waar ze werken. De nieuwe plattegrond helpt daar overigens niet bij... 😅

Jules We hebben hier geen PM-functie

Ze weten me wel te vinden 😆 Maar een tip is als het niet lukt met Phantasialand site kan je dagtickets.nl gebruiken die is wel online..