Vond het geen nieuw topic waard maar de show Mickey & the Magician keert volgende maand terug. Mijn dag kan al niet meer stuk.
https://park-inside.nl/nieuws/mickey-the-magician-keert-terug-in-disneyland-paris/
Vond het geen nieuw topic waard maar de show Mickey & the Magician keert volgende maand terug. Mijn dag kan al niet meer stuk.
https://park-inside.nl/nieuws/mickey-the-magician-keert-terug-in-disneyland-paris/
Klein nieuwtje: Op 12 april worden er ter ere van de 30e verjaardag souvenir plattegronden uitgedeeld in het park.
Hjalmar Wat is het verschil tussen die twee?
Goed nieuws, we krijgen extra droge zit ruimte in het park.
Vind het wel jammer dat het ijsjes-punt ervoor moet wijken blijkbaar. Ik had gehoopt dat ze dit er nog zouden bij betrekken. Langs de andere kant ligt daar ook nog veel ruimte wat bedoeld was voor een Belle en het Beest theatertje. Ik hoop dat ze dit ook nog altijd vrijwaren.
Fuente del Oro is goed nieuws, maar ik vind het - met de open gebouwen hoe het nu is - wel mooi. Ik hoop dat een vaste dakstructuur dit niet verpest. Maar dat wordt pas oordelen als het klaar is.
Liever extra zitruimte dan een ijspunt wat zelden tot nooit geopend was. Daarnaast, loop een klein stukje verder en in de Mainstreet heb je een grote ijssalon. En echt warme dagen verschijnen overal spontaan mobiele verkooppunten. Aan ijsjes geen gebrek in het park.
DaltonTerror Vind het wel jammer dat het ijsjes-punt ervoor moet wijken blijkbaar. Ik had gehoopt dat ze dit er nog zouden bij betrekken.
Wanneer heb jij deze voor het laatst open gezien? Ik kan me al sinds +/- 2018 niet meer herinneren dat dit tentje open was... En ik kom er toch wel 3 a 4 x per jaar...
SylvainDr 12 April 2022?
Persoonlijk hoop ik dat ze niet te veel weg halen van de thematisatie bij de ombouw. Want dit heeft namelijk directe referenties naar Disneyland Anaheim.
@DaltonTerror Ah, dat was dus de locatie voor het theatre, vond het altijd al bijzonder dat ze de kleine zeemeermin op die enorm kleine locatie wilde plaatsen.
Jammer van Fantasia Gelatti.
Ik kwam hier altijd wel een ijsje eten in de zomer, ik heb het alleen in de winter dicht gezien.
Maar is dit niet sinds jaren een grotere aanpassing in het park op het theater na? Hopelijk de aanzet tot weer eens wat veranderingen en aanvullingen in het park.
Blijkbaar heeft het park capaciteitsproblemen? Anders kan ik mij geen reden bedenken om dit te doen. Samen met de heropening van Walt's en Toads Hall lijkt het mij dat alles weer zo goed als open is. En volledige capaciteit? Tof.
Blijf het altijd bijzonder vinden dat DLP ook op drukke momenten soms hele eetzalen (piraten gedeelte van Pinokkio's restaurant) ook dicht gooit omdat het dan niet schoon gemaakt hoeft te worden. Altijd weinig zitruimte. Dus ik kan dit prima toejuichen.
Wel geinige ontwikkeling in dit park. Meer capaciteit bij bestaande restaurants. Nu nog meer capaciteit door weer eens attracties toe te voegen
Eftelflags Nu nog meer capaciteit door weer eens attracties toe te voegen
Er is ruimte genoeg, maar ik denk dat we in het Disneyland Parc zelf pas nieuwe attracties kunnen verwachten wanneer Walt Disney Studio's helemaal af is.
Morgen maar eens kijken hoe het park erbij ligt! En eindelijk de Mickey 30 year anniversary frisdrankbeker scoren!
msnguy Er is ruimte genoeg, maar ik denk dat we in het Disneyland Parc zelf pas nieuwe attracties kunnen verwachten wanneer Walt Disney Studio's helemaal af is.
Lijkt mij ook. Maar wellicht kunnen we binnenkort wel een aankondiging verwachten. Daar zit meestal toch 832 jaar tussen bij de WDC...
Vorige week geweest en met name een reeks attracties in Fantasyland was zeer achterstallig in onderhoud, Casey Jr., Pay en Dumbo liggen er schandalig bij voor Disney-standaarden. Verder de horeca: werkelijk miserabel. Duur, koud en kwalitatief zeer ondermaats. Disney komt niet eens in de buurt van parken als Efteling, Phantasialand en Europa-Park. Zelfs parken als Walibi doen het beter. Personeel in de winkels en attracties vriendelijk en spreken veelal Engels, een absolute plus. In de horeca om te huilen. Ongeïnteresseerd, langzaam en uitgeblust. Zo staan ze erbij. Er viel gloedhete koffie over mijn handen na drie kwartier wachten en werkelijk niemand kon het wat schelen. Naar de toiletten gerend waar alleen heet water uit de kraan kwam en toen van ellende mijn hand maar gekoeld in een fontein. Uiteindelijk wel de eerste hulp bezocht die hun werk wel fatsoenlijk deden, goed communiceerden en meedachten. Het kan dus wel bij sommige afdelingen, het heeft alles met goed management te maken.
En dan de optie om tegenwoordig betaald voor te kunnen kruipen tegen tarief van 14 euro voor bijvoorbeeld Peter Pan... ik dacht dat Gardaland onbeschoft was, maar dit past zo niet bij Disney en staat mijlenver van de oorspronkelijke normen en waarden die Walt Disney had. Ze moeten zich schamen.
De meeuwen zijn toegevoegd, dit is wel erg leuk
Alain Dumbo
Dumbo heeft nog niet zo heel lang geleden een extreem grote onderhoudsbeurt gehad, maar er valt helaas nog weinig van te zien. Casey en Pay krijgen duidelijk ook te weinig liefde, maar Casey was afgelopen weekend toch wel zwaar teleurstellend. Op zaterdag maar 1 trein op de baan na een storing en de helft van de onride boxen werkten niet.
Alain Personeel in de winkels en attracties vriendelijk en spreken veelal Engels, een absolute plus. In de horeca om te huilen. Ongeïnteresseerd,
Ja in de winkels en bij de attracties waren ze dit weekend zo vriendelijk dat ik het opmerkelijk vond! Ik had zo'n gastvrijheid nog nooit meegemaakt in Disneyland Paris. Vooral bij Orbitron, Peter Pan en Pinokkio stonden geweldige Castmembers die een feestje maakten met de gasten. Bij het entertainment is dit overigens erg wisselend: de éne show heeft norse Castmembers die de gasten schreeuwend naar een plekje begeleiden en bij de andere show staan Castmembers enthousiast mee te dansen.
Alain En dan de optie om tegenwoordig betaald voor te kunnen kruipen tegen tarief van 14 euro voor bijvoorbeeld Peter Pan... ik dacht dat Gardaland onbeschoft was, maar dit past zo niet bij Disney en staat mijlenver van de oorspronkelijke normen en waarden die Walt Disney had. Ze moeten zich schamen.
De wereld veranderd nou eenmaal en men betaalt graag voor luxe. Ik was eerst enorm tegen deze ontwikkeling, maar de normale wachttijden zijn met extreem drukke dagen zoals afgelopen weekend behoorlijk verminderd. Enkel Crush Coaster is een hel met wachttijden tussen de 80 en 140(!) minuten.
Vandaag deze foto's gemaakt.
Het droogdock was ook werkelijk leeggepompt.
Zou het dan toch betekenen dat de renovatie van de Mark Twain begonnen is?
Of zouden ze slechts zorgen dat hij drijvend blijft?
Het einde van Planet Hollywood:
En een nieuw ballon ontwerp:
https://disneylandparis-news.com/festival-halloween-2022-disneyland-paris/
DLP heeft het Halloween programma bekend gemaakt voor 2022.
Vanaf 1 oktober tot 6 november wordt het park ondergedompeld in Halloween sfeer waarbij er op 29 en 31 Oktober een speciale Halloween avond is die tot 02.00 duurt.
https://www.disneyphile.fr/le-land-star-wars-de-disneyland-paris-est-il-compromis/
Volgens hen zou Natacha Rafalski laten uitschijnen dat Galaxy’s Edge mogelijk niet naar Parijs komt omdat ze zegt dat het derde themaland voor het Walt Disney Studios Park momenteel nog bekeken wordt.
Er werd haar gevraagd of Star Wars nog komt aangezien het vandaag niet meer relevant is. Ze antwoordde dat ze nog volop in ontwikkeling zijn voor het derde land.
Misschien hebben ze gewoon geleerd uit Amerika en passen ze het land aan om zowel de oude als nieuwe Star Wars werelden te integreren. Of toch iets compleet anders?