Het resort zal voor het eerst, twee keer de avond show laten zien. Eentje zonder de vuur en vuurwerk effecten. Dit is een test om te zien of het voor bezoekers een toegevoegde waarde is.

Weer een schitterende toevoeging van Imagineering Paris.

Voor de verduidelijking, dit was het hiervoor

Hjalmar dat is mooi geworden. Ik denk dat de F&B cast members ook blij zullen zijn dat ze daar iets beschutter staan dan achter die kar onder een afdakje

een maand later

Convival Ik ben persoonlijk niet zo'n grote voorstander van een nieuwe naam voor het park. We hebben gezien wat voor effect heeft als je dat later doet zoals bij de wisseling van Eurodisney naar Disneyland Paris. Dat was alleen maar na 5 jaar draaien als Eurodisney, moet je voorstellen na 22 jaar draaien als Walt Disney Studios. Plus, ik heb persoonlijk niet zo'n probleem met de naam als ik eerlijk ben.

Ik zie dat het weer het tijd van het jaar is waarbij Mark Twain weer te voorschijn komt.

Ach ja, Studios dekt de lading niet, maar het is ook niet te hopen dat er een generiek 'Adventure' park voor in de plaats komt.

Theater zal er wel in de naam gaan zitten.
      Disney Theatre District Parc, of zoiets

• Japio heeft hierop gereageerd.

Japio Hij combineert de project naam van Theater District (gebied achter Studios 1 welke momenteel wordt verbouwd) met de naam van het park.

Jailsamer
        Dat meningen verschillen en Parijs altijd of vaak bekritiseerd wordt 🙂 Kritiek op weinig uitbreidingen begrijp ik, maar qua looks en stijl/finesse 1 van de mooiste kasteelparken 👌