Olaf Misschien via YouTube, maar dat weet ik niet zeker. Via FB en andere socials verwacht ik vanaf 14.00 nieuws over DLP

Hjalmar echt hele andere afkorting

Hahahahaha er is vast genoeg overlap in de fanbases van DP en DLP! 😏

Frappant dat er vanuit Disney zo weinig over deze dag gecommuniceerd wordt. Er gaan immers geruchten over ‘n nieuwe naam voor Walt Disney Studios, de Wereldpremière van de nieuwe naam en wellicht een concept art voor Studio 1 en het plein dat daar net achter ligt, de officiële aankondiging van de Alice in Wonderland-stuntshow en nog wat randzaken, dat is allemaal bij elkaar opgeteld toch wel wat aandacht waard. Ik ben benieuwd of ze ook wat gaan verklappen over Lion King x Splash Mountain, maar verwacht zulks eerlijk gezegd nog niet. Dat zullen ze willen bewaren voor een D23 gok ik?

Aurelius Nee de Lion King Splash word in augustus in Anaheim bekent gemaakt. Waarschijnlijk omdat die ook in AK gaat komen.

• Hook vindt dit leuk.

Wel een handige naam voor een park met gebrek aan visie, zo kun je alle kanten op!

Wat een inspiratieloze naam. CinéMagique lag voor het oprapen.

Urgh.. wat een stomme naam. Er is niks adventure te beleven als je over tegen gebouwen/schuttingen loopt. Bij adventure denk ik eerder aan een jungle of dergelijke dan allemaal gebouwen... Maar ach, misschien is deze naam vast voor toekomstige uitbreidingen en dan ben ik er zeker blij mee!

pretparkgekkie05-10 Er is niks adventure te beleven als je over tegen gebouwen/schuttingen loopt.

Tsja, beetje onzin want het is toch niet de bedoeling dat het park vol schuttingen blijft?

Ik vind het wel prima klinken. Het is tijd voor iets anders en het is wat algemener dan een studio-park, wat het meer mogelijkheden geeft als het om passende uitbreidingen gaat.

Shows:

De “Disney Electrical Sky Parade” wordt verlengt tot en met 6 januari 2025.

Ook zal er een nieuwe avondshow komen op de daken van Avengers Campus later dit jaar. Scarlet Witch en Dr. Strange zullen er een rol in hebben.

Er is een bouwfoto vrijgeven van de show “Alice and the Queen of Hearts: Back to Wonderland” die op 25 mei in première gaat:

En een introductie van de cast:

Bron: DLP Report