Ik ben voornemens 8 op 9 augustus te gaan kamperen, wie gaan er mee?
Nieuw: overnachten bij Toverland op de pop-up camping
Wij hebben 18 en 19 juli geboekt
Michael Ik ben voornemens 8 op 9 augustus te gaan kamperen, wie gaan er mee?
Lijkt me tof, nog meer gezellige mensen?
Dit klinkt zeker wel interessant! Nu is kamperen niet echt helemaal mijn ding, maar een nachtje in Toverland lijkt me toch wel leuk! En volgens mij gaat onze dochter dat ook erg leuk vinden.
Wat een goed idee! En inderdaad nog best betaalbaar ook. Ik heb zoiets bij de Beekse Bergen willen boeken, maar dat kwam neer op ruim € 1.000,- voor een weekend in een huisje. Dit is een beter bedrag om er even bij te doen
Ik durf best een nachtje in een tent hoor. Zeker met gezellige mensen op de camping erbij
Dat wordt gezellig!!
Zeker leuk, dit wil ik niet missen. Wij hebben trouwens ook een ontbijtbox gereserveerd, wel zo makkelijk.
Zat even wat opties te bekijken, maar klein beetje misleidend dat je op het overzicht een prijs krijgt voor een 4 persoons tent (of 6 persoons), maar dat er maar voor 2 mensen toegang bij zit, die komt er dan nog extra bij.
We wagen het er ook maar eens op. Dit zijn van die ervaringen die niet snel terug komen.
Wij hebben zojuist ook een tentje geboekt!
Dat ik die zin ooit nog eens zou typen....
Leuk hoor!
We hebben dit al 2 keer in op de camping van Europapark gedaan en als je dan vanaf je tentje de achtbanen ziet en hoort warmdraaien in de ochtend toch wel heel bijzonder.