NR92 Ik zou het wel tof vinden om daar een nachtje te slapen! Ik ben benieuwd of dit een succes gaat worden en of we hier meer van gaan zien de komende jaren. Laten we het hopen voor Toverland.
tuindwerg Wat tof; en niet duur! Ik vind de prijs best meevallen. Van zaterdag op zondag met z'n zessen in een tent, inclusief entree op beide dagen, is maar zes tientjes pp.
ArcovandenBroek Michael Ik ben voornemens 8 op 9 augustus te gaan kamperen, wie gaan er mee? 🥳 Lijkt me tof, nog meer gezellige mensen? 🙂
Maik Dit klinkt zeker wel interessant! Nu is kamperen niet echt helemaal mijn ding, maar een nachtje in Toverland lijkt me toch wel leuk! En volgens mij gaat onze dochter dat ook erg leuk vinden.
Tonnie Maik Dit klinkt zeker wel interessant! Nu is kamperen niet echt helemaal mijn ding, maar een nachtje in Toverland lijkt me toch wel leuk! En volgens mij gaat onze dochter dat ook erg leuk vinden. Klinkt wel bekend hier... maargoed, zat opties met Centerparcs in de buurt 😛
OlympiaLooping Wat een goed idee! En inderdaad nog best betaalbaar ook. Ik heb zoiets bij de Beekse Bergen willen boeken, maar dat kwam neer op ruim € 1.000,- voor een weekend in een huisje. Dit is een beter bedrag om er even bij te doen 🙂
Maik Tonnie Dat is ook wel, maar dan moeten we op het eind van de dag toch weer daarheen. En dat combineert weer minder goed met "... onder het genot van een cocktail ..." 🙂 En als we dan toch al moeten gaan rijden, kunnen we net zo goed gewoon naar huis rijden.
Cerveza Maik En vergeet vooral met € 99 voor 1 overnachting met 3 personen (abonnementhouder) een heel stuk goedkoper.
Maik Cerveza Wij zijn helaas geen abonnementhouders (of in ieder geval niet van Toverland 🙂 ), maar dan nog is het inderdaad goedkoper dan Centerparcs. Alleen nog even kijken wanneer we zouden kunnen. En zeker als er nog meer bekenden (met kids) zijn, kan dat een erg gezellig weekend worden!
Mark Tonnie Als we @Ingrid en @Francis nu in een luxe huis stoppen? Gaan we met de kinderen lol trappen. 😃 Alleen hopen dat het niet regent, schuilmogelijkheden zijn wel heel beperkt lijkt het. Luifel bij de tent zou fijn zijn.
Yolande Zeker leuk, dit wil ik niet missen. 🙂 Wij hebben trouwens ook een ontbijtbox gereserveerd, wel zo makkelijk. 😋
Tonnie Zat even wat opties te bekijken, maar klein beetje misleidend dat je op het overzicht een prijs krijgt voor een 4 persoons tent (of 6 persoons), maar dat er maar voor 2 mensen toegang bij zit, die komt er dan nog extra bij.