Het is deze zomer voor het eerst mogelijk om bij Attractiepark Toverland te overnachten. Het parkeerterrein dat grenst aan de houten achtbaan Troy wordt namelijk omgetoverd tot het ‘Pop-Up Summer Camp’. Bezoekers kunnen zelf een camper, caravan of tent meenemen of een reeds ingerichte tent huren. Een bezoek aan deze unieke tijdelijke camping is inclusief toegang tot Toverland. Het Pop-Up Summer Camp is geopend van 11 juli tot en met 23 augustus tijdens zomerevenement Summer Feelings. Meer informatie is te vinden via https://toverland.com/attractiepark/pop-up-summer-camp/

Het Pop-Up Summer Camp biedt ca. 120 staanplaatsen voor caravans, campers en tenten. Daarnaast is het mogelijk om een 2, 4 of 6-persoonstent die reeds is ingericht te huren. De camping beschikt over elektriciteit en sanitaire voorzieningen. Entree tot Toverland is altijd voor het gehele verblijf inbegrepen. Het is tevens mogelijk om een bourgondische ontbijtmand bij te boeken. Voor het in- en uitchecken wordt een speciale receptie ingericht.

“Door het Pop-Up Summer Camp kunnen onze bezoekers nóg langer van de magie van Toverland genieten”, vertelt Miriam Derickx-Linders, Projectleider Pop-Up Summer Camp. “Na een heerlijke dag in het attractiepark overnachten ze op een unieke locatie nabij onze houten achtbaan Troy. Met vervolgens nóg een dag Toverland voor de boeg is een ontspannen vakantie gegarandeerd.”

Reserveren

Het is noodzakelijk om van tevoren een plekje op het Pop-Up Summer Camp te reserveren. Ook voor abonnementhouders van Toverland zijn er speciale voordelige arrangementen beschikbaar. Een staanplaats voor een eigen tent, camper of caravan is al beschikbaar vanaf € 25,- per nacht. Toverland hanteert geen reserverings- en/of schoonmaakkosten. Aankomst en vertrek is elke dag mogelijk tussen 11 juli en 23 augustus.

Summer Feelings

Tijdens zomerevenement Summer Feelings van 11 juli tot en met 23 augustus is Toverland elke dag geopend van 10.00 tot 21.00 uur. Bezoekers kunnen dan extra lang genieten van de spectaculaire attracties, magische shows en verrassend entertainment. Entreegebied Port Laguna blijft tijdens Summer Feelings zelfs tot 22.00 uur geopend, zodat bezoekers onder het genot van een cocktail en zomerse muziek van de DJ kunnen genieten van de ondergaande zon. The summer is magic!

Iets voor jou? 🙂

Ik persoonlijk vind dit briljant!! En overweeg serieus om het te doen.

• NickE heeft hierop gereageerd.

Cerveza

Ja, heel goed ingespeeld op de behoefte op dit moment. Het is dat het om de hoek is anders was ik ook gaan kamperen.

Dit zou ik zeker doen! Wat een superleuk idee.

Na de afgelopen dagen in Tripsdrill in een huifkar verbleven te zijn vroegen we ons hardop af of dat niet iets voor Toverland was.
    Kleine gethematiseerde accomodaties i.p.v. een groot chique hotel werkt bij Tripsdrill écht fantastisch en lijkt me in Toverland stijl ook echt super leuk.

Hopelijk past de test/stunt deze zomer goed uit en zien we snel permanente accomodaties verschijnen. Lijkt me vooral voor de cashflow ook een erg interessante investering. Leuk leuk! 😃

Ik zou het wel tof vinden om daar een nachtje te slapen! Ik ben benieuwd of dit een succes gaat worden en of we hier meer van gaan zien de komende jaren. Laten we het hopen voor Toverland.

Wat tof; en niet duur! Ik vind de prijs best meevallen. Van zaterdag op zondag met z'n zessen in een tent, inclusief entree op beide dagen, is maar zes tientjes pp.

Wat een super leuk idee! Ik ben benieuwd hoe het eruit gaat zien.

Michael Ik ben voornemens 8 op 9 augustus te gaan kamperen, wie gaan er mee? 🥳

Lijkt me tof, nog meer gezellige mensen? 🙂

Dit klinkt zeker wel interessant! Nu is kamperen niet echt helemaal mijn ding, maar een nachtje in Toverland lijkt me toch wel leuk! En volgens mij gaat onze dochter dat ook erg leuk vinden.

• Tonnie heeft hierop gereageerd.

Wat een goed idee! En inderdaad nog best betaalbaar ook. Ik heb zoiets bij de Beekse Bergen willen boeken, maar dat kwam neer op ruim € 1.000,- voor een weekend in een huisje. Dit is een beter bedrag om er even bij te doen 🙂

Maik Dit klinkt zeker wel interessant! Nu is kamperen niet echt helemaal mijn ding, maar een nachtje in Toverland lijkt me toch wel leuk! En volgens mij gaat onze dochter dat ook erg leuk vinden.

Klinkt wel bekend hier...
        maargoed, zat opties met Centerparcs in de buurt 😛

• Maik heeft hierop gereageerd.

Tonnie Dat is ook wel, maar dan moeten we op het eind van de dag toch weer daarheen. En dat combineert weer minder goed met "... onder het genot van een cocktail ..." 🙂
          En als we dan toch al moeten gaan rijden, kunnen we net zo goed gewoon naar huis rijden.

Maik En vergeet vooral met € 99 voor 1 overnachting met 3 personen (abonnementhouder) een heel stuk goedkoper.

• Maik heeft hierop gereageerd.

Cerveza Wij zijn helaas geen abonnementhouders (of in ieder geval niet van Toverland 🙂 ), maar dan nog is het inderdaad goedkoper dan Centerparcs.
              Alleen nog even kijken wanneer we zouden kunnen. En zeker als er nog meer bekenden (met kids) zijn, kan dat een erg gezellig weekend worden!

• Tonnie heeft hierop gereageerd.