Het is hier omdat de video ingebakken op het forum is natuurlijk niet te zien, maar in de comments op Youtube had ik er ook bijgezet dat ik echt nog niet tevreden was over het format en de video. Ik had tijdelijk ook alleen maar mijn iPhone bij de hand, in plaats van mijn Go Pro. Ook de timelaps welke erin hoorde was mislukt. Oftewel, de video kwaliteit moet even flink omhoog. Daar heb ik al ideeΓ«n over, en zelfs al wat extra statief materiaal voor gehaald. Maar het is nog een beetje uitzoeken hoe ik dat het beste kan filmen tijdens het werken eraan. π
Ik had deze keer niet echt bijpassende foto's. (welke anders zijn dan de paar welke in de openingspost stonden) Ik wil gerust eens wat fotootjes erbij zetten. Maar ik ga natuurlijk niet een complete video uittikken voor op het forum, dat is een tikkie te veel extra werk. π
Een kleine tussentijdse update op het forum kan natuurlijk wel! Hij staat ondertussen op zijn zijkant, zodat ik bij de onderkant kan. Komende week even de hogedrukspuit overheen halen en opnieuw in de verf zodat het niet de kans heeft verder te 'verteren'. Nu liep ik in de Cranenbroek in Dongen voor een nieuwe spuitkop voor de hogedrukreiniger (was kapot), en daar ook direct vier grote zwenkwielen meegenomen. (Dank @_Marielle_ voor het afrekenen π ) Dat scheelde maarliefs 65 euro (40 euro tegen 105 euro) tegenover de wielen die ik online besteld had. (maar nog niet geleverd waren)