Ron Helaas is dat een (beetje) onbekend. Ik weet dat het een vroeg model was. Latere modellen hebben een ander soort bodywork. De persoon waarvan ik hem gekocht heb heeft hem 3 jaar geleden uit de tuin gehaald van een gepensioneerde Duitse attractie handelaar. Gezien de staat waarin die verkeerd is hij zeker al 10 jaar niet gebruikt, maar dat kan net zo goed 15 of wel 20 jaar zijn. Ik kan het met rcdb en Coaster-Count wel beperken tot een paar baantjes. Maar geen exacte. En wie weet komt die van een anonieme kermisbaan. Helaas dus. Mocht er iemand een aanknoop punt hebben hoor ik dat graag!
Hjalmar Voorlopig blijft die in de opslag van mijn bedrijf staan. In huis neerzetten is namelijk geen optie. π Wil over een jaar op mijzelf gaan wonen en dan kan ik eens kijken waar hij geplaatst kan worden.
Yolande 150 euro! Een koopje wat dat betreft. Al denk ik dat er zeker nog wel voor 300/400 euro aan materiaal in moet, naast de vele uren. Zeker het stofferen gaat vrees ik duur worden. Maar dat komt toch pas helemaal op het einde.
Nog een kleine update. Gisteren heb ik 1 van de twee beugelsystemen eraf gekregen. De bouten zijn heel erg vastgeroest, dus dat kost best wat tijd en veel moeite. Het is beste een heel basic beugel systeem eigenlijk. Met een enkel tandwiel en twee lock haken. Ik heb wel nog een klein label gevonden (tussen de troep en stof welke uit de onderkant kwam) welke op een riem gezeten heeft. Het lijkt er dus op dat hij in het verleden riempjes heeft gehad. Eventueel ook nog interessant om er weer in te zetten. π