Ik heb nog gewoon mijn werk, ik ben al jaren gewend aan het regelmatig thuis werken omdat een groot deel van mijn team in de UK zit dus het soms thuis gewoon fijner bellen is . . . maar het is nu toch heel anders. Omdat het opeens iets verplichts is is het stom. Maar buiten dat het soms heel stom is, gaat mijn werk gewoon fulltime door.
Verder is er een paar weken terug een nieuwe vloer in mijn huis gekomen en ik heb besloten om langzaam aan alles terug te plaatsen en bij ieder ding na te denken of ik het nog wel echt nodig heb en in mijn woonkamer wil hebben. Het ruimt goed op!
Verder met een hijskraantje van LEGO Technic bezig. Wordt een metertje lang en kan zijn arm ruim 2,5 meter uitschuiven. Intussen is dit al enkele weken bouwen en dan moet ik ook wel eerlijk toegeven dat ik af en toe bouw en dat het project gerust een week stil kan liggen.
Verder muziek luisteren, zo nu en dan iets op Disney+ kijken of andere dingen en verder vooral weinig doen. Tuurlijk raakt deze enge ziekte veel mensen, of ze zijn hun baan kwijt, of kennen een zieke of zijn zelf ziek. Maar voor mij zelf is het ook een prachtige kans om tot rust te komen en eindelijk ook wel weer eens niets te doen, en dat bevalt me soms (vaak) opperbest!