Heel erg goed mag ik wel zeggen.
Het klinkt misschien stom maar ik heb het drukker dan ooit op dit moment.
Als eerste part-time voor een provider werken vanuit huis, en verder met mijn eigen toko, filmpjes en clipjes monteren.
Wel een hele uitdaging als je met filmen er niet bij kan zijn om aanwijzingen te geven, maar het is roeien met de riemen die we hebben.
Om dan even schandalig te pluggen:
Samen met Juf Anne maak ik knutselfilmpjes voornamelijk gericht op de onderbouw van de basisschool.
Hartstikke lollig, geen hoogwaardige epische filmkwaliteit (nogmaals het is even behelpen) maar de reacties zijn wel ontzettend leuk vanuit diverse scholen en kinderen.
Het bewuste kanaal.
https://www.youtube.com/channel/UCCwiCZYhTlG9Q-i-X_iIymw
Daarnaast ben ik ook nog lekker bezig voor het overkoepelende orgaan van alle goochelclubs in Nederland.
Aanstaande maandag komen we met een Online Magic Show, met als ik het zelf mag zeggen waanzinnige acts die we mogen vertonen.
Op dit moment ben ik die show aan het monteren, dus als je van magie houd, of je vind het leuk om naar goochelen te kijken en dan bedoel ik dus het soort goochelen dat je niet elke dag op tv ziet, hou dan NMU Magic op Facebook als een havik in de gaten.
Want we hebben een paar wereldprimeurs!!!
Goed tot zover het schandalig pluggen van de kanalen die voor vertier zorgen, heb je of ken je iemand met wat jongere kinderen die tegen de muren kruipen van verveling dan heb je nu misschien een leuk iets om naar te kijken en te doen natuurlijk met die knutselfilmpjes.
En verder kom ik op dit moment wel lekker de dag door met het SLAM FM Quarantine Festival.
Vanochtend vanuit Toverland, en op dit moment via de livestream door de Beekse Bergen varen waar een DJ op een boot door de wateren van het park en zijn ding staat te doen.
Kortom, voorlopig hoef ik me zeker niet te vervelen, maar liever zie ik het allemaal anders dat we gewoon allemaal lekker ons ding kunnen doen zonder enige vorm van beperking.