Ik kom eerlijk gezegd gewoon nog tijd te kort.
Het is bij ons gelukkig (!) erg druk op het werk, veel spoorprojecten (zowel groot onderhoud als grote verbouwingen als nieuwbouw projecten) zijn momenteel tegelijk in aanbesteding, waar ProRail dit normaliter wat meer spreid over het jaar... Gelukkig hebben we dus nog zat te doen op de afdeling, het thuis werken maakt het wat dat betreft er eerlijk gezegd niet altijd makkelijker op. En ik werk in ploegendienst dus heb gelukkig om de dag de afleiding van kantoor en het woon-werkverkeer.
Voor dat thuis werken met spoed een goed kantoor thuis ingericht. 4 jaar geleden is het kantoor een kinderkamer geworden, en hebben we de zolder ingericht deels als kantoor. Die verhuizing is echter nooit afgemaakt en de zolder was in vier jaar geworden tot een rommelhok, een bende dus. Inmiddels alles opgeruimd, nette werkplek ingericht en vast internet aangelegd. Onder druk wordt alles vloeibaar zullen we maar zeggen.
Daarnaast is er Netflix, Disney+, Switch, PS4 en een laptop vol Games en een kast vol bordenspellen wat hier klaar staat. Enig nadeel, het is te lekker weer. 😉
En we hebben net als de topicstarter nog een aantal Legodozen te bouwen. De grote achtbaan is inmiddels in elkaar gezet, de Disney trein zal de volgende zijn als het weer wat afneemt en we meer binnen zitten.
Daarnaast gaat het huishouden door, pakken we grotere opruimklussen aan, lopen zo vaak als het kan een rondje van een uur en liggen de tuinen er hartstikke netjes bij.
Vervelen doen we voorlopig nog niet in ieder geval, dit weekend maar lekker genieten van een boekje lezen in de zon met een biertje er naast. Eerlijk gezegd, ik vind het wel een klein beetje een verademing. Deze tijd. Hoe naar de reden hiertoe ook is.