De eerste uitbreiding van attracties komt aan de andere kant. Wellicht is dit voor uitbreiding kantoorruimte of Halloween?

• Marvin heeft hierop gereageerd.
    6 dagen later

Daffie Halloween

Misschien dan toch dat doolhof waarover vorig jaar een gerucht ging?

• Daffie heeft hierop gereageerd.

Marvin vorig jaar was er mais gezaaid; maar dat was misschien 1m hoog. dus dat was een beetje mislukt 🙂

Ik dacht inderdaad dat dat om een maisdoolhof zou gaan. Maar wellicht dat ze met het oog op Halloween voor iets van een strobalen/mais/schutting doolhof gaan?

4 maanden later

schop:

volgens de vergunningsaanvraag van de nieuwe camping is dit de planning:

Uiteraard gaat het in 2024 niet meer gebeuren; maar ik vind het wel positief dat ze snel achter elkaar nieuwe attracties willen openen.

Ook blijkt hieruit dan ze ongeveer 450.000 tot 500.000 dagbezoekers per jaar hebben. De rest zijn vakantiegasten.

6 maanden later

Het viel mij op vandaag dat alle decoratie/spookhuis attributen van Halloween nog staan in het gebied, lijkt mij dus dat tot en met oktober dit gebied nog zo blijft...

sanderd Outcast Camp blijft inderdaad ook. 🙂 Dat wilt overigens niet zeggen dat er verder niks aan dat gebied gedaan kan worden. Al verwacht ik er dit jaar nog vrij weinig van eigenlijk.