ArcovandenBroek @Niek misschien reageer ik later nog op je, maar je aanvallende houding bevalt me niet zo. Dat is jouw goed recht natuurlijk, daar blijft het een forum voor.
Dus antwoord geven op de vraag wat dan de intentie is van een overheid kun je niet? Overigens, als jij begint met termen als "volledige macht" vind je mijn vraag om verduidelijking van die termen 'aanvallend'?
Ik heb nog steeds niemand zien uitleggen wat 'volledige macht' en 'controle' nou inhouden. Wat gaan ze doen? Ons op afstand besturen? Onze hersengolven beïnvloeden met hun vaccinaties? Geef nou toch eens antwoord. Wat is hun intentie? Datzelfde geldt voor @Spiegelbeeld:
Nee, maar je hebt wel exact dezelfde bewoordingen als Arco, dus kom maar door! Of mag ik alleen op je reageren als jij eerst op mij hebt gereageerd?
Ik wil graag verduidelijking omtrent "Macht" en "Controle". Want dat wordt door jullie genoemd, maar nergens beschreven. Onderbouwing. Argumenten. Maar gek genoeg ontbreken die altijd.
Amber (...) bekflap (...) Paniekzaaierij gelukkig doen de meeste winkels niet meer zo moeilijk tegenwoordig als je hem niet opzet.
Wauw, maar je weet toch dat het virus nog steeds overdraagbaar is? En dat je nog steeds ziek kunt worden? Het gaat er met een mondkapje (zo heet het) om dat je andere mensen beschermt. Zodat jij niet jouw adem met eventuele virusdeeltjes over andere mensen heen blaast, die het weer inademen en er misschien wél ziek van worden.