Los van de inclusiviteit discussie: ik denk niet dat iemand als Raven is gekozen omdat deze persoon onderdeel uitmaakt van de LGBTQ community maar puur omdat de stijl van dragqueens tegenwoordig ‘mainstream’ geworden is. De veelal over the top kostuums en bijhorende make-up is (blijkbaar) wat veel mensen mooi vinden. Daarnaast is Raven vooral ook gekozen om zijn talent lijkt me, hij heeft namelijk meerdere awards en zelfs een Emmy in zijn zak voor de make-up kunsten
Dat de parade op het einde vervalt in een stereotiepe Disney parade is hun goed recht, maar toch is het jammer dat de originele stijl niet volledig is doorgetrokken. Het is net als je Paint the Night afsluit met enkele Mainstreet Electrical Parade wagens. Beide vallen in de categorie Disney, maar de ene zijn hip en van nu en de andere zijn stereotiep en vooral erg braaf. Dat karakters als Aladdin, Peter Pan en Pinokkio hun ‘gewone’ outfits aanhebben vind ik erg vreemd. Mickey en de rest van de fab 5 lopen namelijk wél voorop in de meest sprankelende outfits. Net of ze dachten ‘shit we hebben niet genoeg karakters, kunnen we net voor het einde nog even een flinke groep toevoegen? En laat die outfits maar zitten’