Ik heb al een paar tegen een topic zitten aan te hikken omdat ik na het zien van de verschillende videos ik gewoon deze parade niet krachtig genoeg vindt voor een Disneyland Parade. Het geheel voelt erg goedkoop, koud en voornamelijk te klein aan. Ik persoonlijk mis een goede openings float en het mist voornamelijk wat leuke, goede effecten tijdens de parade. Wat ik wil leuk vindt is dat de jurk van Aurora echt wisselt tussen blauw en roze, dat is wel echt super gedaan.
Eigenlijk wilde ik er zelf, na aanleiding van de video eigenlijk gewoon een algemene parade topic aanmaken dat ze momenteel echt niet voldoende unieke parades in alle Disney parken hebben. Bedoel, die in parijs is een "kopie" van Orlando, Hong Kong heeft een gerecylcde song van Soundsational en Shanghai vind ik persoonlijk echt veel te lang en niet echt blijven hangen. Wat ik persoonlijk het ergste vindt is dat ze een kopie hebben gemaakt van de float uit Parijs (Frozen festival) en kleding van de Hong Kong's Moana: A Homecoming Celebration hebben gebruikt voor deze parade. Dat is niet echt een 65ste verjaardag waardige parade als je gewoon recycled uit andere parken.
Eftelflags Het overkoepelde thema is Magic, en op alle manieren waarop magie kan gebeuren. De floats representeren hoe magie kan ontstaan; van het tokkelen van een gitaar, tot de magie van de oceaan en het dromen van een beter leven. De parade bestaat onderstaande float thema's:
- A Swirl of Magic
- A Wave of Magic
- A Bridge of Magic
- A Magical Forest
- A Magical Dream ( The Pumpkin, The Sword, The Kiss, The Once Upon a Dream)
Goed idee? Absoluut. Goed uitgewerkt? Neuh, niet echt, althans het had beter gekund. Zeker de openings float, die is gewoon echt suf met een dansgroep die inspiratie haalt uit moderne dans, catwalks en Rupaul. Zoek maar op, dat is dus echt aangegeven als inspiratie.