- Bijgewerkt
het klinkt misschien op het eerste gezicht bot wat ik ga schrijven maar zo is het absoluut niet bedoeld, ik benoem de zaken even zwart/wit zodat het duidelijk is.
Er is dus voor de parade een samenwerking gezocht met mensen van Rupaul begreep ik.
Niks mis mee, de andere weg die ingeslagen word met kostuums zoals @ppc-anoniem-1 aanhaalt is ook wel tof, het blauw doet voor mij nog steeds kil aan maar goed er is overduidelijk contact gezocht met de gay community.(al dan niet bewust)
Dat de rest van de parade vervalt in wat je verwacht van Disney is ook niks mis mee, Disney betaalt tenslotte de rekening, maar zou het van Disney niet een eerste grotere handreiking kunnen zijn richting de gay community?
Misschien zie ik dingen die er helemaal niet zijn hoor, maar LGBTQ is nog steeds een dingetje over de grote oceaan, ook hier in Nederland hoor word er nog steeds moeilijk gedaan over sommige zaken betreft de LGBTQ community maar in de US heb ik het idee dat het nog een groter probleem is dus.
Disney heeft veel invloed, en je ziet die kleine muizenstapjes ook in de films.
Bij de live action van Beauty and the Beast was er een gay koppel, en in de film Onward zit een karakter die er in de film open voor uitkomt naar het schijnt.
Zou Disney op dat gebied nu ook de omslag aan het maken zijn, iets wat ik volledig toejuich trouwens!