Mooi stukje Nederlands vakwerk geleverd door Vekoma.

Zelf groot fan van de GOTG films, dus kijk erg uit naar wanneer dit project af is!

Mooie karren! Maar ligt het aan mij of zijn ze wel heel ruim? 'amerikaans formaat' zeg maar 👀

10 dagen later

Dat is een flinke spaghetti van achtbaantrack. Ben benieuwd hoe de rit zal zijn in combinatie met de projecties etc.

• Niek heeft hierop gereageerd.

Taronco Dat is een flinke spaghetti van achtbaantrack.

Meer supports dan track nog wat mij betreft. De bocht achter die uitkomt op de MCBR ziet er wel goed uit zeg!

Helemaal rechtsachter zie je die Jump point in de ruimte, die je in de conceptart ook ziet (de zeshoekige structuren).

Als je weet hoe enorm dat gebouw is lijkt het toch wel erg goed te worden. Ben echt super benieuwd naar deze baan.

Poh, indrukwekkend hoor. Ik ben enorm benieuwd naar deze achtbaan. Het is zo vet dat Vekoma gewoon weer een unieke achtbaan mag leveren aan Disney. Ik zie dit als de heel moderne Space Mountain van deze tijd, dit kan echt zomaar een enorme topper worden. Vooral het gecontroleerd draaien gaat een enorm uniek iets zijn in zo'n rit.

Wow weer een vekoma spagetti bol. Ben erg benieuwd hoe ze de projecties / proops hier tussen gaan plaatsen.

• MrRC vindt dit leuk.

De spacing vind ik voor een indoor coaster net als bij Tron redelijk ruim, genoeg ruimte voor props en schermen! Zeker met gecontroleerde spinning kan je dat natuurlijk perfect focussen!

Op zich wel een geinige lay-out, maar niet super speciaal ofzo. Vekoma heeft wel wat betere lay-outs laten zien afgelopen jaren.

JaydenCKO Je moet natuurlijk ook deze baan niet oordelen op zijn layout, maar zijn overall experience. Het is geen stand-alone achtbaan, deze baan wordt pas echt leuk met de trein en show elementen.

Gezien de grootte van het gebouw denk ik dat we hier slechts ⅓ zien van de totale achtbaan in het gebouw. 🙂