MrRC Hjalmar Het blijven schitterende coaches, erg fijn om deze design zo te zien. Ja heel zeker, mooi gemaakt. Ik heb deze al een tijdje geleden in het echt gezien bij Vekoma in Vlodrop.
LuukSky Vriend_van_de_club Chris Pratt werkt niet mee dus ze gebruiken een stuntdubbel met masker? 😆
Vriend_van_de_club bron: https://attractionsmagazine.com/guardians-of-the-galaxy-cosmic-rewind-coaster-opening-summer-2022-epcot/
DaltonTerror LuukSky ze moeten denk ik. Ik las een keer dat Pratt een contract met Universal had voor zijn gezicht in een pretpark waar hij al te zien is in Jurassic World.
ppc-anoniem-1 DaltonTerror dat lijkt me sterk. In Disney Anaheim is Chris Pratt zowel te zien in de Guardians Tower (vanaf 2017), en 30 minuten verderop ook in Jurassic World in Universal Studios Hollywood (vanaf 2018)😉
Aurelius Boze tongen beweren dat Pratt zich niet heeft laten vaccineren en daarom de komende tijd alleen maar stemwerk voor computeranimatiefilms zoals Mario en Garfield doet 🤫 Misschien heeft Disney 'm daarom momenteel liever niet op een set?