DaltonTerror Nee een pull true gebeurt niet altijd op het einde van de constructie. Nu kunnen ze er nog makkelijk bij maar na het plaatsen van het decor gebruiken ze nog een karretje met maximale armstrekkingen om te kijken of niemand iets kan raken. Dit was in ieder geval bij de Rock 'n Rollercoaster zo.

een maand later

Het lijkt erop dat Disney de attractie niet zal openen in 2021. Alle teksten die D23 heeft staan voor 2021 zeggen niets meer over Tron en Guardians of the Galaxy.

Het klinkt gek om te zeggen, maar het kost Disney geen geld om de attractie een jaar langer dicht te laten.
Kan me voorstellen dat ze deze attractie groots willen openen, mét veel bezoekers.

LuukSky Ja en nee, de afweging zal gemaakt worden waar ze het meeste rendement uit kunnen halen. Een attractie die later open gaat en meer media aandacht heeft of een attractie die op tijd open gaat maar ondersneeuwt door het nieuws van corona en reis restricties.

Hjalmar Precies. En een attractie draaien op halve capaciteit voor maar 30% van je normale bezoekers, kost heel veel stroom en personeel.
      Terwijl een jaartje dicht laten met af en toe een testje is veel goedkoper.

En ze openen dit jaar wél de Ratatouille attractie. Dus er is wel iets nieuws aan te prijzen.

4 maanden later

James Gunn heeft bevestigd dat hij de video secties voor Guardians of the Galaxy: Cosmic Rewind nog steeds op zijn agenda heeft staan om te filmen. Het is alleen nog niet gedaan.

6 maanden later
      14 dagen later

De opnames voor de attractie zijn begonnen!

20 dagen later

Hoe dat station nou precies gepositioneerd is snap ik niet echt, of er moet ook nog stukjes achtbaan (of darkride) komen in de voorste hal? Begrijp er niks van haha

Cornelius

Ik vermoed eigenlijk zoiets:
        Rood: uitgang van het coastergebouw waarna je splitst naar twee stations
        Blauw: de twee stations
        Groen: beide stations komen terug op één track richting het coastergebouw
        Oranje lijkt een weg te zijn die een rondje maakt, mogelijk de onderhoudsruimte waar treinen kunnen gestald worden.

Je ziet daarboven iets wat lijkt op een schuivende track en een grote garage waar treinen kunnen staan, deze sluit dan niet rechtstreeks aan op de hoofdtrack maar wel op de extra lus. Zo kan de achtbaan blijven draaien terwijl ze er treinen bij op willen zetten, komt de capaciteit alleen maar ten goede. Het lijkt wel alsof er meer dan 10 treinen gaan komen 😮

DaltonTerror Ik vermoed dat de treinen maar 4 coaches gaan krijgen, waardoor er dus gemakkelijk in het rangeer gebied twee treinen per track kunnen staan. Kleine 6 blocks in het gebouw plus drie in het station gebouw zou dus al snel op 8 treinen kunnen staan, plus natuurlijk 2 in het rangeer gebied. 1 in onderhoud en 1 klaar voor gebruik.

• MrRC heeft hierop gereageerd.

Hjalmar 5 coaches. Dit weten we van de test opstelling.

Edit : bewijs bijgeleverd.

EDIT :
            Bronvermelding toegevoegd

Ja, maar dat wordt later deze morgen, mijn excuses.

10 dagen later

Hjalmar Het blijven schitterende coaches, erg fijn om deze design zo te zien.

Ja heel zeker, mooi gemaakt.
            Ik heb deze al een tijdje geleden in het echt gezien bij Vekoma in Vlodrop.

Zomer 2022 gaat deze attractie ook open! 🙂