Cerveza Inmiddels is 60% van de Extra Early bird tickets verkocht. Heel benieuwd, zag net ook op instagram een filmpje van La Fuente en zoals hij het zegt zal ie draaien in het station van Fenix. Dat lijkt me wel een toffe setting, heb er zin in!!
Joell De voor-voorverkoop kaarten zijn uitverkocht. Nu is de prijs €32,50. Hierna zijn de prijs €37,50. Dus ik zou zeggen snel kopen mocht je willen gaan met korting. 😉
Jules We weten natuurlijk niet welk percentage tickets vast verkocht is, maar dat early bird zo snel vol zat is een goed teken!
Marciano Na de persconferentie van afgelopen maandag was het duidelijk dat het niet door zou gaan, maar nu bevestigd Toverland het ook: https://toverland.com/coronavirus/ Helaas, weer een streep in mijn agenda... Hopelijk wordt het verplaatst!
Michael Het is heel vervelend voor Toverland, maar biedt mij wel de kans om alsnog te gaan als de nieuwe data bekend zijn!
elmarwouters Michael Ik ga ook gewoon nog steeds! Ik bedoel 's nachts in Fenix icm La Fuente lijkt mij werelds.
Marvin Michael Het is heel vervelend voor Toverland, maar biedt mij wel de kans om alsnog te gaan als de nieuwe data bekend zijn! Dat dacht ik ook meteen 🙊
Cerveza Jep, had hier ook veel zin in!! Maar ook dat gaat weer goedkomen. Tevens is de compensatie voor Toverland ook bekend geworden. Prima regeling!
Jules Dit is de regeling waar veel fans bij andere parken graag gebruik van wilden maken. Heel netjes!
Marciano elmarwouters Omdat we nog geen tickets hebben gekocht haha. De originele datum viel ongelukkig in onze vakantie, dus dat moesten we eerst bolwerken, maar dat is nu niet meer van toepassing. Hopen op een datum dat we kunnen!
Cerveza Marciano zou gezellig zijn!! Mocht het zo uitkomen trakteer ik en drinken we samen een Corona😜
Dennis Wordt toch een jaar later... Update coronavirus: Door de genomen maatregelen van het kabinet kan Toverland LIVE! helaas niet doorgaan op 15 mei 2020. We vieren daarom graag dit feest met je op 21 mei 2021. Had je al tickets? We bieden je graag drie verschillende vormen van compensatie aan, waar je zelf een keuze uit kunt maken. https://toverland.com/attractiepark/evenementen/toverland-live/
elmarwouters Dennis Ach, een jaar meer om naar uit te kijken. Volgens mij kennen al veel mensen niet wachten tot het 2021 is.