Jules Dit soort festivals hebben we in andere parken zien slagen en ook hier moet dat lukken. Het is mijn muziek niet, maar ik vind 't wel qua concept heel sterk. Goeie reclame ook!
Marvin Helaas heb ik die datum al wat anders. Als ik niet al andere pretparkplannen had gemaakt was ik zeker een kijkje gaan nemen, tof dat Toverland dit doet! (al zijn de meeste artiesten niet helemaal mijn ding)
Michael Ik heb deze week te horen gekregen dat ik die gehele week in het buitenland zit voor mijn werk en die vrijdagavond thuis kom. Dus ik moet hem ook helaas overslaan, zonde, want hij stond al in mijn agenda.
Cerveza Vriendengroep opgetrommeld en zowaar gaat er tot nu toe al 16 man mee. Maandag zitten we voor de computer op via onze abonnementen kaarten te bestellen!!
Tonnie Het probleem vind ik vooral vanuit de regio Rotterdam de terugweg na zo een feestje 😛 ik twijfel nog effe 😆
Mark Ik vaar die dag mee met de Marine, en om einde dag nog even van Den Helder naar Toverland te rijden is me iets te gortig. 😂 Jammer, want het klinkt als een erg tof concept!
Cerveza Inmiddels is 60% van de Extra Early bird tickets verkocht. Heel benieuwd, zag net ook op instagram een filmpje van La Fuente en zoals hij het zegt zal ie draaien in het station van Fenix. Dat lijkt me wel een toffe setting, heb er zin in!!
Joell De voor-voorverkoop kaarten zijn uitverkocht. Nu is de prijs €32,50. Hierna zijn de prijs €37,50. Dus ik zou zeggen snel kopen mocht je willen gaan met korting. 😉
Jules We weten natuurlijk niet welk percentage tickets vast verkocht is, maar dat early bird zo snel vol zat is een goed teken!