Ik weet niet of dit het juiste topic is, maar ik zat te kijken in het bestemmingsplan van 2030 en daar kwam ik het volgende tegen.
Op dit moment ligt in het park nog het gildehuis en alle faciliteiten ten behoeve van onderhoud vlakbij het hotel en carnaval festival. Nu zag ik op de kaart (zie onderstaand zwart omcirkeld) een stuk grond waarvan ik zou denken dat de ideale plek is voor een vernieuwd gildehuis in de toekomst. Tegenover die plek is nu al een poort tussen fata en Joris en de draak en dit zou extra ruimte in het park zelf creëren voor attracties.
In andere blog topics is al vaker het idee geopperd van een binnenspeeltuin voor jokie en Jet waarbij je ook een nieuw CF plein kan creëren op het huidige gildehuis. Daarnaast zou je hier dan ook het laatste stuk niet gebruikte stuk van het volk van laaf kunnen gebruiken. Hierdoor kan je het huidige reizenrijk plein volledig ombouwen naar een Sindbad thema en verlies je die onnatuurlijke scheiding tussen CF en Sindbad.
Verder denk ik dat je voor een vernieuwd gildehuis dan ook modernere apparatuur en beter faciliteiten kan creëren voor het onderhoud.
Ik ben benieuwd of jullie dit in de toekomst zouden zien zitten?