pretparkgekkie05-10 vind vooral uitbreiding Ruigrijk (achter de Python) en Reizenrijk (Dienstencentrum) het meest realistisch. Vooral omdat deze gebieden in principe al binnen de parkgrenzen liggen. Qua thema's zie ik bij de Python liever een Indisch/Indonesisch thema, sluit ook goed aan bij Station de Oost. Genoeg sprookjes uit Indonesië om een gebied op te baseren.
Een uitbreiding van het Lavenlaar zie ik niet 1-2-3 gebeuren. Zou achter Carnaval Festival liever een volledig Jokie & Jet gebied zien, met toegankelijke flat-rides, eventueel een indoor speelgebied, een immersieve souvenirwinkel in CF thema en een (wellicht overdekt) Jokie & Jet theater. Kan dat podium gelijk van het Vogelrokplein af. De Carnaval Festival ingang zou je dan ook kunnen verleggen naar het nieuwe themagebied, en de huidige ingang een avontuurlijke theming geven zodat het past binnen de Wereld van Sindbad. Jokie & Jet zijn nou eenmaal razend populair bij kinderen en ik snap niet dat daar niet nóg meer op ingespeeld wordt. Je kan enorm veel kanten op met dit thema. Paulton's Park staat vol met Peppa Pig flat rides, iets wat ook makkelijk in Jokie & Jet thema zou kunnen https://paultonspark.co.uk/rides/.
Er mist op dit moment wat mij betreft echt nog een gebied wat 100% op kleine kinderen is gericht. Nest! ligt in Ruigrijk, CF naast de Vogelrok, Max & Moritz naast de Baron. Ik denk dat het voor ouders ook fijn zou zijn als er een afgebakend gebied zou komen wat puur en alleen gericht is op kinderen.