Ik had dit topic nog nooit gezien, omdat ik destijds niet actief was op dit forum, maar zoals ik in andere topics ook zeg vindt ik het leuk om te filosoferen over wat er kan gaan gebeuren. Hierbij mijn ideeën:
Om te beginnen vervanging van het spookslot waarbij de huidige nostalgische waarde in een nieuw jasje wordt gestoken. Hierbij lijkt het me gaaf dat het sprookje van grim over de jongen die wilde leren griezelen echt volledig gebruikt gaat worden. Op dit moment is het huidig slot ook daar deels op gebaseerd. In het sprookje zit ook een herberg wat mooi als horeca punt kan dienen. Daarnaast mag het slot van mij groter alleen wel met dezelfde uitstraling. Verder hoop ik dat het heksenpad blijft bestaan en dat ze voornamelijk richting het al gekapte bos bij Max en moritz de uitbreiding plaatsen.
Het dwarrelplein hotel gaat zorgen voor een mooie herinrichting van het dwarrelplein en zorgt ervoor dat aquanura betere en meerdere zichtlijnen gaat krijgen. Verder hoop ik op een mooie oplossing van de spoor overgang. Daarnaast hoop ik dat de restaurants van het hotel ook beschikbaar zullen zijn voor dag gasten. Verder hoop ik dat de fabula loods wordt gethematiseerd met rotsen bijvoorbeeld.
Fase 2 wereld van Sindbad. Hier hoop ik op een mooi gethematiseerd Panorama restaurant en een nog duidelijkere scheiding van het plein tussen jokie en jet en Sindbad. Verder hoop ik dat ze de wachtrij van vogelrok in thema door trekken. Daarnaast zou ik het mooi vinden als de ingang van Carnaval festival (cf) verplaatst wordt naar de shop van jokie s wereld zodat enkel de uitgang op het plein blijft. Verder hoop ik dat ze de wachtrij van CF ook aanpakken, want hier is nog weinig sfeer.
Dan in 2025 maakt Circus balence reizenrijk af, waarbij ik naast de achtbaan hoop op infill attracties zoals droptorens, een grote zweefmolen en reuzenrat. Verder een gethematiseerd restaurant in dezelfde stijl. Dit allemaal met behoud van zoveel mogelijk natuur om de attracties heen. Hierbij verdwijnt het kleuterhof. Dit gebied zal lopen tot ongeveer de spoorovergang met het water.
2026 verwacht ik een uitbreiding in de accommodaties waarbij voor het lagere segment iets wordt gecreëerd. Ik denk hierbij aan een variant van een camping in een thema van een sprookje.
De latere jaren tot aan 2030 verwacht ik op het uitbreidingsgebied van strookrijk aan de kant van ruigrijk een mooie grote water attractie (log fume bijvoorbeeld) een flinke achtbaan en nog een indoor thrill ride. Verder verwacht ik een start van de uitbreiding van het sprookjesbos.
Lang verhaal maar dit is wat ik hoop! Overigens als hier enige variaties op zijn ook goed zolang het niveau van thematiseren hoog blijft en dat dit op mythes, sprookjes en saga’s gebaseerd blijft.