Dit ziet er uit als een leuk park voor onze dochter van 8! Toch maar eens op het lijstje zetten
Nieuwe achtbaan voor Schwaben Park in 2020 - Hummel Brummel
msnguy Die zal ik dan ook zeker doen.
Zoals eerder vermeld, opent er in 2020 naast Hummel Brummel ook nog een animatronic show, en de poppen zijn nightmare fuel
- Bijgewerkt
Heeft iemand een idee of deze baan inmiddels open is? Kan er nergens iets over terug vinden(op de stie staat zomer 2020). We gaan er over een paar weken heen. Zou wel fijn zijn als we deze mee kunnen pikken. Lijkt me wel een geinig baantje en een herhaalbezoek zit niet in de planning
Edit: Ai, zie op RCDB staan dat de voorziene opening 08/2020 is;(
- Bijgewerkt
Schwabenpark heeft inmiddels een sneak peak van hun tweede nieuwigheid voor dit jaar, Der Dschungel Sucht Das Megatalent, op hun insta story gezet.
Edit: meer beelden op de instagram pagina van het park:
Beetje jammer van de lichtschakelaars achter de witte aap
- Bijgewerkt
Inmiddels zijn de treinen van Hummel Brummel aangekomen. Ook zijn er foto's van de baan bij, en ook de transfer track is zichtbaar.
Dat is een behoorlijk bouwwerk geworden! Wel tof dat er door die hangende constructie zo weinig supports nodig zijn.
En dan is er een openingsdatum.
Ik ben echt enorm benieuwd naar een onride!
QDude24 Mag ik nog even zeggen dat iemand even Aviodrome moet bellen en zeggen dat ze dit moeten bouwen? Ben er 1 keer geweest maar ik vond het erg tegenvallen. Met zo'n attractie kunnen ze vast meer bezoekers trekken en het geeft ze een unieke ervaring.
En we hebben een onride:
Dat ziet er best leuk uit eigenlijk. Jammer alleen dat de baan maar over zo'n klein stukje van het beboste gebied gaat en voor zo'n groot deel over de zandvlakte bij de andere achtbanen. Al zal daar nu hopelijk ook wat meer groen gaan komen.
- Bijgewerkt
Op zich jammer dat we hem een paar weken geleden nog niet konden doen maar heel bijzonder is ie eerlijk gezegd niet. Lijkt wel een snelle monorail/droomvluchtbaan.
Mooi station ook!
Best grappig baantje voor de doelgroep van Schwaben Park.
ArcovandenBroek Mooi station ook!
Minimalistisch gethematiseerd, zullen we maar zeggen .
Wel een erg leuk concept voor kleine en middelgrote parkjes dit. Lijkt mij erg leuk om te doen, zeker wanneer ie goed in de omgeving is geplaatst.
Aardig, maar niet meer dan dat. Ik had gehoopt dat 't wat sneller zou gaan.
Inmiddels wordt het station en theming gebouwd, net als Tripsdrill dat doet, na opening.
3 jaar na de opening van de achtbaan is er nu een animatronic van Hummel Brummel himself toegevoegd
Ik had persoonlijk liever gehad dat ze wat meer geld in het stationsgebouwd zelf zouden steken, het zijn gewoon wat tegen elkaar gespijkerde houten platen met een golfplaten dak erop.