QDude24 Schwabenpark heeft inmiddels een sneak peak van hun tweede nieuwigheid voor dit jaar, Der Dschungel Sucht Das Megatalent, op hun insta story gezet. Edit: meer beelden op de instagram pagina van het park:
QDude24 Inmiddels zijn de treinen van Hummel Brummel aangekomen. Ook zijn er foto's van de baan bij, en ook de transfer track is zichtbaar.
Marvin Dat is een behoorlijk bouwwerk geworden! Wel tof dat er door die hangende constructie zo weinig supports nodig zijn.
The_Real_Infernape QDude24 Mag ik nog even zeggen dat iemand even Aviodrome moet bellen en zeggen dat ze dit moeten bouwen? Ben er 1 keer geweest maar ik vond het erg tegenvallen. Met zo'n attractie kunnen ze vast meer bezoekers trekken en het geeft ze een unieke ervaring.
Marvin Dat ziet er best leuk uit eigenlijk. Jammer alleen dat de baan maar over zo'n klein stukje van het beboste gebied gaat en voor zo'n groot deel over de zandvlakte bij de andere achtbanen. Al zal daar nu hopelijk ook wat meer groen gaan komen.
Orangedevil Op zich jammer dat we hem een paar weken geleden nog niet konden doen maar heel bijzonder is ie eerlijk gezegd niet. Lijkt wel een snelle monorail/droomvluchtbaan.
Jozz ArcovandenBroek Mooi station ook! 😁 Minimalistisch gethematiseerd, zullen we maar zeggen 😉. Wel een erg leuk concept voor kleine en middelgrote parkjes dit. Lijkt mij erg leuk om te doen, zeker wanneer ie goed in de omgeving is geplaatst.
QDude24 3 jaar na de opening van de achtbaan is er nu een animatronic van Hummel Brummel himself toegevoegd
Quefox_ Ik had persoonlijk liever gehad dat ze wat meer geld in het stationsgebouwd zelf zouden steken, het zijn gewoon wat tegen elkaar gespijkerde houten platen met een golfplaten dak erop.
Dream_wizard Dat had ik ook graag gezien, het is net de Duitse bouw winkel, maar het is wel een gave baan en die animatronic is ook wel leuk.