Vanmiddag terug naar Epcot geweest, wederom met Skiliner. Vind het wel lekker om direct binnen te komen in de World Showcase merk ik. Het featureworld deel trekt me minder en minder merk ik. Zeker nu alles nog in aanbouw is.
Vanmiddag naast belachelijk lekker gegeten in het Japan paviljoen (de Sushi daar 😍) en de bakker in de Franse markthal (Kan menig bakker in NL iets van leren. Echt heel lekker 😋), hebben we twee van de drie nieuwe films gecheckt.
Beauty and the Beast sing along. Erg leuk! Mede door het eindeloze enthousiasme van de
doorsnee Amerikaan natuurlijk. Werkelijk de hele zaal zong mee. Daar zijn wij in Nederland of zelfs Europa echt een stuk minder goed in.
De film van zo’n kwartier is een twist op het originele verhaal waarbij LeFou plots de held is. Veel humor en gezelligheid. Ik ben fan!
De andere film was twee paviljoenen verder; Canada Far and Wide in Circle-Vision 360. Kolere, wat was die tof!
Één grote reclamespot natuurlijk, waarbij het liedje op het einde wel heel cheesy aanvoelde. Maar de beelden in de 10tal minuten ervoor... Adembenemend! Ben nog nooit in Canada geweest maar zou er na vanmiddag dus wel heen willen 😅.
Ik zou zo nog eens langs kunnen wippen om de gemiste beelden op de schermen die je niet ziet als
je in de circle staat en je de helft van het beeld ongeveer kunt zien. Zeer geslaagd 👍🏻