Joell
Maargoed... dat verklaart niet waarom dingen in "ons parijs" 100x langzamer gaan.
Dat het niet het zelfde niveau heeft zoals in WDW is logisch, maar als je kijkt wat daar allemaal de laatste paar jaar gebouwd is, in aanbouw is of gepland is en in welk tempo dit allemaal gaat, dat is toch wel bijzonder.
EPCOT Overhaul
Hele toffe designtaal! Prachtig!
Ondertussen zijn vandaag drie nieuwe films in premiere gegaan in Epcot tijdens de opening van het Epcot International Festival of the Arts. Tot nu toe zijn de reviews bijzonder goed, zeker voor Awesome Planet.
Disney heeft een nieuwe plattegrond uitgebracht met daarin de aanpassingen rondom Innoventions West. Je kunt zien dat er twee nieuwe paden zijn aangelegd die om het complex van Spaceship Earth gaan naar Future World East en Future World West.
De ontwikkeling van HarmonioUS neemt alweer flinke stappen en Disney heeft er een video van vrijgegeven.
Ik ben momenteel in Orlando en het is echt een chaos qua schuttingen in het Furure World deel van het park. Het is er niet gezelliger op geworden in ieder geval!
Hjalmar Ondertussen zijn vandaag drie nieuwe films in premiere gegaan in Epcot tijdens de opening van het Epcot International Festival of the Arts.
Awesome planet ga ik checken. Die zag ik naast Soarin zitten. Welke films draaien er nog meer en waar zijn die te vinden?
Zojuist met de Skyliner naar Epcot gegaan. Prima zicht op Ratatouille vanuit daar
Gisteren naar Awesome Planet geweest en dat was een toffe nieuwe versie van de voorganger ‘The Circle of Life’. Ook deze film vertelt het verhaal over onze aarde en wat er momenteel gaande mee is en hoe we dit ‘samen’ op kunnen lossen. Qua boodschap en verhaal identiek maar qua toonzetting, tempo, humor en beeldtaal volledig van deze tijd. Vooral de komische noot en intonatie van de voice over (bekend als Phill van Modern Family) voegt erg veel toe. Een erg leuke film om tussendoor mee te pakken
Futureworld is inderdaad dramatisch qua schuttingen, de Walt Disney Studios hebben er een stuk minder momenteel Als eerste indruk (ook als derde indruk overigens) van het park niet al te best en na het vuurwerk (toffe tijdelijke show trouwens: Epcot Forever) met het uitlopen loopt het best wel vast. Even door de zure appel heen bijten zullen we maar zeggen...
Mooie info @Hjalmar , @John en @ppc-anoniem-1 ! En dan zijjn nog niet eens de schuttingen voor de ingang meegenomen waar nu ook alles op de schop gaat. Wat me elke keer opvalt is de verwijzing East en West, want eigenlijk moet je de epcot kaart darvoor op zijn kop houden, met spaceship earth aan de bovenzijde.. Let wel... in de update van de parkmap is het (op de kaart) onderste gebouw van innoventions West ook al verwijderd. Dat staat er nog wel nu.
Vanmiddag terug naar Epcot geweest, wederom met Skiliner. Vind het wel lekker om direct binnen te komen in de World Showcase merk ik. Het featureworld deel trekt me minder en minder merk ik. Zeker nu alles nog in aanbouw is.
Vanmiddag naast belachelijk lekker gegeten in het Japan paviljoen (de Sushi daar ) en de bakker in de Franse markthal (Kan menig bakker in NL iets van leren. Echt heel lekker
), hebben we twee van de drie nieuwe films gecheckt.
Beauty and the Beast sing along. Erg leuk! Mede door het eindeloze enthousiasme van de
doorsnee Amerikaan natuurlijk. Werkelijk de hele zaal zong mee. Daar zijn wij in Nederland of zelfs Europa echt een stuk minder goed in.
De film van zo’n kwartier is een twist op het originele verhaal waarbij LeFou plots de held is. Veel humor en gezelligheid. Ik ben fan!
De andere film was twee paviljoenen verder; Canada Far and Wide in Circle-Vision 360. Kolere, wat was die tof!
Één grote reclamespot natuurlijk, waarbij het liedje op het einde wel heel cheesy aanvoelde. Maar de beelden in de 10tal minuten ervoor... Adembenemend! Ben nog nooit in Canada geweest maar zou er na vanmiddag dus wel heen willen .
Ik zou zo nog eens langs kunnen wippen om de gemiste beelden op de schermen die je niet ziet als
je in de circle staat en je de helft van het beeld ongeveer kunt zien. Zeer geslaagd
Lekker hoor al die live upates vanuit de parken!
Gisteren goed een kijkje genomen rondom Ratatouille en vanuit het park is de loods écht wel negatief aanwezig. Vanuit world showcase zie je de groene gethematiseerde loods staan en ook de net geplaatste gevelrij zie je vanuit het standaard ‘world showcase rondje’ vanaf de zijkant waardoor het overduidelijk zichtbaar een plaat is. Ziet er momenteel erg goedkoop uit en Disney onwaardig. Maar zoals ze zeggen; niet oordelen voor dat het af is. Wie weet wat ze er nog tegenaan gaan plakken...
ppc-anoniem-1 eens hoor. De plaat met gevels is vooral heel schraal vind ik. Maar zo zijn er zelfs in World Showcase meer voorbeelden te vinden. De enorme kasteelloods achter Duitsland vind ik bijvoorbeeld ook niet heel fraai.
Maar erger nog; de belachelijk grote doos waar Guardians of the Galaxy in komen. Die zie je iedere hoek van het park zo ongeveer. Ze hebben hem lekker blauw gemaakt in de hoop dat hij weg valt tegen de vaak aanwezige blauwe lucht in Florida, maar dat is toch vies tegengevallen de keren dat ik hem zag
John Maar erger nog; de belachelijk grote doos waar Guardians of the Galaxy in komen. Die zie je iedere hoek van het park zo ongeveer. Ze hebben hem lekker blauw gemaakt in de hoop dat hij weg valt tegen de vaak aanwezige blauwe lucht in Florida, maar dat is toch vies tegengevallen de keren dat ik hem zag
Dat wilde ik dus net gaan vragen na het lezen van de reactie van Lars. Ik hoop dat de nieuwe gebouwen in het toekomstige World Celebration en World Discovery (voorheen Future World) een en ander gaan blokken / aandacht afwenden van die doos.