Erik Maar Black Mamba is niets? Winja's? Mystery Castle? Talocan? River Quest? Maus au Chocolat? Tartuff?
Black Mamba = Oké, maar Monster (Walygator Parc) en Nemesis Inferno vind ik persoonlijk beter. De nieuwe rotsen en die lelijke neppe dieren op die rotsen tillen het niveau ook niet erg op.
Winja's = kort en geinig, maar ik ben denk ik te verwend met Crush Coaster. Force is al helemaal zwak t.o.v. Fear.
Mystery Castle = redelijk, maar zoals je hierboven kunt lezen waren de operations hier vreselijk. Het lange programma is leuk, maar de andere 2 programma's zijn kort, vaag en missen het show-effect van het lange programma.
Talocan = super!
River Quest is leuk in Orlando, maar niet in het klimaat waarin wij leven. Te nat en aangezien ik vooral tijdens Wintertraum ga, vrijwel altijd dicht als ik er ben.
Maus = een gemiste kans. Een paar animatronics tussen de schermen door hadden het een wereld-darkride gemaakt. Ook het schieten is erg intensief (het trekken).
Taruff = top, maar ook hier stond de helft uit gisteren (spiegeldoolhof-schermen, ronde tunnel met servies, WC grapjes, 1 van de 2 cake-walk trappen). De lift en de muziek zijn wel echt geweldig hier!