ArcovandenBroek Dat gaat lekker in Wavre, volgend jaar zeker naartoe. Wel jammer dat de baan zwart wordt, de originele kleur paste beter mijns inziens.
gjee ArcovandenBroek Deze kleur is wel minder afleidend voor het verkeer langs het park en natuurlijk voor de omwonenden. Ik denk dat dat de voornaamste reden voor de andere kleur is.
DeSegerS Wat denken jullie? Zouden ze deze aan de start van het seizoen openen of juli? Aangezien ze nu al zijn begonnen met de bouw
Basilisk Ik denk dat het ook misschien wel te maken heeft met de onzekere tijd waar we nu inzitten. Als het land door een tweede golf weer op slot zou gaan loop je natuurlijk heel snel vertraging op. Wat marge hebben als park is dus wel fijn.
gjee Dat gaat wel heel rap, zou het kunnen dat ze de baan in oktober draaiend willen hebben om het mogelijk niet doorgaan van Halloween te compenseren?
Bjorn gjee Heb de indruk dat Halloween in Walibi Belgium wel doorgaat, ze adverteren er toch mee bij de Season Pass ("ook geldig tijdens Halloween").
Taronco Zo met het zonlicht erop vind ik de kleuren combinatie toch wel erg tof. Ze hadden nog geen groene baan in het park dus dat vult wel de vrolijke kleuren aan van de andere banen.
K-ToF En ondertussen zijn ze ook aan de lifthill begonnen. Wat kijk ik uit naar die baan! Bron: ThemeParkMagic
Michael Heerlijk dat we zulke grote achtbanen zo dicht in de buurt krijgen. Zouden ze voor de winter valt de baan compleet willen hebben? Zodat een opening met het begin van seizoen 2021 gaat lukken? Dat zou ook wel weer eens ouderwets lekker zijn in plaats van al die openingen halverwege je seizoen.
BjornB Gisteren was ik in Walibi Belgium. Daar heb ik een glimp op kunnen vangen van de bouw van de nieuwe megacoaster. Hierbij wat foto's. Heerlijk om te zien in wat voor tempo zo'n "bouwpakket" in elkaar wordt gezet. De totale foorprint van het project is indrukwekkend. Ik kijk er erg naar uit om deze baan volgend jaar te kunnen doen, een goede reden om weer af te reizen naar Walibi Belgium.
Marvin Bedankt voor de foto update! Dat gaat inderdaad hard als je het vergelijkt met wat er een paar dagen geleden stond.
Taronco Ik kan echt niet wachten om die non-inverting cobra roll te zien. Dat wordt echt een uniek element!
Martin Afgelopen zondag vond ik het al een indrukwekkend bouwterrein, maar zo te zien gaat het in rap tempo omhoog. Welverdiende uitbreiding van een park die me na jaren teleurstelling enorm positief verrast heeft. Ben ook erg benieuwd hoe de entree tot het gebied gaat worden aangezien ik de indruk kreeg dat daar nog veel voor aangepast moet gaan worden.