Ik blijf Hyperion een dive loop vinden hebben, dit element op de foto is dat net niet... Maar desalniettemin is het een gaaf gezicht.
Intamin megacoaster voor Walibi Belgium in 2021
Dream_wizard dit element zou een cobraroll moeten worden.
Dat mogen ze dan gelijk doen van mij, een combinatie van een mega-coaster met leuke airtime en dan toch over de kop in de cobra roll... Heb net een pov gekeken maar daar zit die niet duidelijk, zal wel echt een plus punt worden.
Als ik het me goed herinner word dit een non inverting cobra roll. Dus helaas nog geen (officiele) inversies.
Zelfde discussie als bij Untamed, veel fans zullen claimen of dit dus wel of geen inversie wordt/is. Uiteindelijk boeit het helemaal niks, zo lang het park de baan maar goed kan marketen (en de baan zelf ook goed is). Deze baan heeft de potentie om nog beter te worden dan Untamed, Inversies zal die waarschijnlijk niet nodig hebben. Laten we hopen op wat sterke airtime!
Super om weer eens zo'n project 'in de buurt' te volgen. Ben erg benieuwd!
Dankzij de Belgische zender VRT kregen we een mooi overzicht van de grootte van de nieuwe megacoaster en bijhorende nieuwe themagebied.
Bron: VRT en ThemeParkMagic
Zo dan, dat is op zijn zachts gezegd fors te noemen!
Ik had even niet helemaal door dat er nog zoveel ruimte beschikbaar was in dat gebied. Heel tof allemaal.
Dit gaat me een baan worden jongens. Ik moet en zal na de corona crisis naar Walibi Belgium!
- Bijgewerkt
Dit was te zien bij het VRT Nieuws van 19:00 op 21 juli 2020 (Het laatste item over de steenwegen).
Degene die werd geinterviewd vertelde dat het 4 Hectare nieuw land was (voor Walibi).
Het is inderdaad wel een enorme ruimte, de buren zullen wel blij zijn dat de coaster aan de andere kant van het meer komt te staan!
Ik wist niet eens dat ze daar nog zoveel ruimte hadden, wow. Dit is wel de uitbreiding die het park weer helemaal op de kaart zet.
Eerste foto's zien er al veelbelovend uit. Wordt vast een topper van Intamin.
Ik vind de kleur trouwens ook jammer, had liever een mooie felle kleur gezien.
Ik geloof niet dat Belgen snel zullen klagen over inpassing in het landschap. Anders had dat land er heel anders bij gelegen
Dat is toch een flinke hoogte, en dan moet de top van de lifthill er nog opkomen!
- Bijgewerkt
Hieronder weer een mooie foto update van Theme Park Magic. Wat een imposant ding is het ook aan het worden!
- Bijgewerkt
K-ToF Er is iets mis met je link. de tekst zegt idd naar een Facebook pagina, maar de link komt hier terug op dit forum.
Hier is de juiste link : https://www.facebook.com/media/set/?set=a.762281467934445&type=3&__tn__=-UC-R