Oeh nu gaat het echt beginnen, ben benieuwd of er nog aanpassingen zijn gedaan aan de lay-out. Vind het ergens wel jammer dat hij donkere kleuren heeft gekregen ipv de kleuren op de concept. Maar ik wacht even het eindresultaat af!
Intamin megacoaster voor Walibi Belgium in 2021
Ik vind het ook wel slim is om door te gaan met de bouw hiervan. Wanneer het dan volgend jaar zomer weer normaal is (hopelijk) en iedereen wil weer toe is aan een uitje, hebben ze gelijk de bezoekers magneet te pakken.
Een beetje anticyclisch denken, investeren in de "slechte" tijd.
Wat hebben de parken toch met βzwartβ. Persoonlijk zag ik graag geel met blauw ala Skyrush of groen blauw ala Goliath ( GIB )
Taronco Vind het ergens wel jammer dat hij donkere kleuren heeft gekregen ipv de kleuren op de concept.
Exact mijn eerste gedachte. Die concept arts zagen er prima uit en die rode tracks pasten uitstekend bij Exotic World. Natuurlijk gaat er nu een duidelijk onderscheid ontstaan tussen de familiebaan (Tiki Waka, met vrolijke kleuren) en de thrill-baan (deze Mega Coaster, met 'serieuze' kleuren), wat misschien ook weer geen slecht plan is. Donker gekleurde Intamin-rails... het blijkt de laatste jaren een heus statement te worden
Volgend jaar dus een meeting, hopelijk... Ben heel benieuwd naar deze baan.
Dream_wizard idd, en dan mooi in een weekendje samen met Plopsaland, want ook naar die Xtreme Spinning ben ik enorm benieuwd
De eerste trackdelen zijn geplaatst.
Bron: Themepark Magic
- Bijgewerkt
Mooi project om te volgen. Waarom hebben ze niet de kleuren van het concept aangehouden? De huidige kleur is prima maar de conceptkleur zag er toch ook wel netjes uit.
Oeh nu gaat het snel. Ik kijk echt enorm uit naar deze baan!
Dat gaat lekker in Wavre, volgend jaar zeker naartoe. Wel jammer dat de baan zwart wordt, de originele kleur paste beter mijns inziens.
ArcovandenBroek De baan is toch groen? Of ben ik nu kleurenblind
Hjalmar idd donker groen.
ArcovandenBroek Deze kleur is wel minder afleidend voor het verkeer langs het park en natuurlijk voor de omwonenden. Ik denk dat dat de voornaamste reden voor de andere kleur is.
Hjalmar Te snel gekeken, maar ben een beetje kleurendoof.
Wat denken jullie? Zouden ze deze aan de start van het seizoen openen of juli? Aangezien ze nu al zijn begonnen met de bouw
Ik denk dat het ook misschien wel te maken heeft met de onzekere tijd waar we nu inzitten. Als het land door een tweede golf weer op slot zou gaan loop je natuurlijk heel snel vertraging op. Wat marge hebben als park is dus wel fijn.
Zo zo dat gaat snel. Ik ben enorm benieuwd naar hoe dit element eruit gaat zien in het echt.
Walibi Belgium deelde onderstaande foto's op Facebook vandaag