Helemaal prima Niek & Zingo. Maar bij jullie eerste post had ik dat al door, dat hoeft niet elke keer herhaald te worden. Er is ondertussen genoeg over gezegd.
Het is doodnormaal om een Youtube video aantrekkelijk te maken om op te klikken. Jullie verwijten mij dat ik views wil, maar wat zou daar erg aan zijn? Het zijn bijzondere beelden, die tot de verbeelding van veel mensen spreken. Gezien het een Engelse achtbaan is heb ik inderdaad bij uitzondering het in het Engels gedaan. Ik post wel vaker nog interessante clips uit volledige vlogs apart. Heb ik laatste ook gedaan bij een video van Eddie de Clown die in gesprek was met een vrachtwagenchauffeur op het podium.
Overigens had ik echt deze landelijke media totaal niet verwacht. Artikeltje op Looopings zag ik er nog wel van komen, dat hij een paar duizend keer bekeken zou worden ook. Of dat een Engelse Fansite het zou oppakken. Maar dat ik gisterenavond in zo'n beetje in elk groot Nederlands nieuwsmedia zou staan had ik echt in de verste verte niet verwacht of aan zien komen.
Ik ben er echt dik mee overvallen. Met constant dezelfde vragen. En daar komt ook mijn reactie hier (of gebrek eraan) vandaan. Want momenteel heb ik echt een fulltime taak eraan om iedereen maar te beantwoorden. Vandaar dat ik toch echt even naar mijn statement blijf verwijzen op twitter, daarin staan de belangrijkste zaken die ik erover wil zeggen.