Simon Ik heb een filmpje online gezet waarin te zien is dat dat gebeurde. Meer heb ik niet gedaan.
Maar hier wringt de schoen, je hebt namelijk inderdaad 'enkel' dat filmpje online gezet, maar je hebt dat gedaan met een groot 'spanning en sensatie' gehalte, SBS6 is er niks bij. Ik vermoed dat dit filmpje straks nog wel eens je best bekeken video op je kanaal kan zijn. De manier waarop je dit onder de aandacht hebt gebracht laat overduidelijk zien dat je hiermee views wilde genereren. Nou, dat is gelukt: inmiddels zit je al op zo'n 33.000 weergaven, wat twee keer zo veel is als je Halloween video's en zelfs 20 x zo veel als je reguliere pretparkvideo's.
In het Engels bestaat er een mooie uitspraak: You've made your bed, now lie in it.
In het kort: vragen om 'in te dammen' nadat je zelf om de aandacht vroeg vind ik moeilijk.
Vooralsnog vind ik dat in dit topic (helaas in tegenstelling tot andere media zoals RTL en Dumpert) jouw video op een normaal en wenselijk niveau wordt besproken, je wordt nergens belachelijk gemaakt en er wordt voor zover ik kan zien respectvol met elkaar omgegaan. Ik vind ook dat je tot nu toe nergens hier op het forum wordt 'aangevallen'. Ja, jouw video wordt veroordeeld, omdat je er een sensatieverhaal van maakt. Dat is inmiddels door meerdere users hier benoemd, en meerdere mensen vinden dat bijvoorbeeld niet netjes tegenover Oakwood. Dat kun je ook gewoon accepteren:
ja de beugel is open gegaan, en ja dat is onveilig, maar je hebt met je sensationele insteek zelf het vuur aangewakkerd waar je nu langzaamaan de hitte van begint te voelen.
Het voordeel is gelukkig dat de nieuwswaarde van een losschietende beugel in een ouwe woodie niet zo heel groot is, en dat dit dus ook zo weer voorbijgewaaid is.