laprikantan Op dat stuk grond kan een boel andere nuttige dingen op worden gebouwd. Als het woningen waren geweest was het 5jaar geleden al gekraakt
Meint Pretparkgenot Het college van burgemeester en wethouders van Rotterdam is centrumrechts en ook de gemeenteraad leunt meer richting rechts dan links. Geloof dat je Rotterdam verward met Amsterdam, want Rotterdam is verre van een GroenLinks-stad, in tegenstelling tot Amsterdam.
Amber Vandaag is er een nieuwe video online gekomen met Henny van de Most zelf. Op het kanaal OPEN Rotterdam. Zie nu dat er een deelbeveiliging op zit als je erop klikt krijg je het filmpje wel te zien.
Jules Amber Dit is organisatorisch erger dan ik verwacht had, maar de beelden vind ik niet dramatisch. Attracties staan er oké op, best netjes in de verf, leuk aanbod ook. Ik kan me met de genoemde prijzen niet voorstellen dat 't slaagt, maar dramatisch oogt dit niet.
Dream_wizard Sorry maar als ik naar dat filmpje kijk denk ik alleen: "Dit blijf toch niet open of gaat niet open" Wat een klerezooi, het lijkt net de pier van Scheveningen.
Trollenbol "En nog zo'n ding waar je misselijk in wordt", haha, geweldig commentaar. Ik moet zeggen, het spookhuisje ziet er nog best oké uit.
Pretparkgenot Ik krijg er wel zin in om er eens heen te gaan, als het een familiepubliek aantrekt tenminste. Als het net als de kermis van Rotterdam, Den Haag en Amsterdam wordt dan is het gauw over met dit park. Jammer dat de Shuttle Loop niet meer komt.
Jacko Philosopher Waarschijnlijk is dat ook het beste advies, want als ik het zo zie is de kans vrij groot aanwezig dat het park niet lang zal bestaan.
Daffie Erik https://openrotterdam.nl/van-infinity-pools-tot-een-achtbaan-het-langverwachte-attractiepark-rotterdam-komt-tot-leven-en-dat-is-geen-kattenpis/ "Het is de bedoeling dat bezoekers een entreeprijs betalen van 15 euro en voor sommige attracties wordt dan extra betaald: “Het park moet zo mooi worden dat mensen 15 euro betalen alleen maar om te komen kijken”, aldus Van der Most."
Coasterfrenzy Daffie “Het park moet zo mooi worden dat mensen 15 euro betalen alleen maar om te komen kijken” Hilarisch. Stel je voor dat themaparken die écht miljoenen aan thema investeren dit zouden doen. Goed, voor sommige stadsparken werkt het (tivoli), maar dat is vooral omdat het altijd zo is geweest.
Loekiloeki Daffie Het is de bedoeling dat bezoekers een entreeprijs betalen van 15 euro en voor sommige attracties wordt dan extra betaald: Is op zich redelijk logisch als je ook bowlingbanen en een escape room hebt.
Erik Daffie Thanks. Ik begin nu echt een Galaxy's Edge achtig park te verwachten. Dat zal tegenvallen.