BjornB The_Bullgod Geen idee, ik ben ook benieuwd 😀. Ik heb er zelf in ieder geval ook geen hoge verwachtingen van. Ondanks deze berichten denk ik nog steeds... eerst zien dan geloven.
Erik Cerveza Ik hoop echt dat dit een succes wordt, Nederland kan wel een echt stadspark zoals we die kennen uit Scandinavië gebruiken! Geloof me, dit park wordt niets vergeleken met de Scandinavische stadsparken.
RickMarkestein elmarwouters Nou ja, 'naast' de metro, die is nog een flinke 1,5 km lopen. Het park is straks het beste bereikbaar per schip als 'ie een watertaxi plaats krijgt. Ik rij er bijna elke dag langs dus zal wel een paar foto's maken als er wat te zien is.
ArcovandenBroek Vanaf mijn appartement is het 10 minuten lopen, zal eens een paar keer langslopen mocht er iets gebeuren. 🙂
elmarwouters Tja, ik vind Attractiepark Rotterdam echt klinken als een pretparkje uit 1843. Ze hadden toch wel voor een iets hippere naam kennen gaan?
Johan Cerveza gezien wat v/d most meestal neerzet zal dit aan kwaliteit niet kunnen tippen aan de Scandinavische stads parken.
Cerveza Johan naar alle waarschijnlijkheid zal dat helaas het geval wel worden dat het allemaal net niet is, verder is het afwachten wat er van terecht gaat komen. Desalniettemin kan een echt stadspark wel een aanvulling zijn voor het Nederlandse pretparklandschap of hoe je het ook wil noemen.
pampie Cerveza Ik zou ook graag willen dat dit in NL mogelijk is en dat het ook rendabel is. Neem nou bijvoorbeeld Strijp S in Eindhoven. Leuk al die dingen die er nu zitten maar waarom geen pretparkje bouwen. Kunnen we hier in de buurt wel gebruiken. 😄
Convival Eduard De Dubai Eye op de Jumeirah Beach Residence is al aan 't bouwen sinds juni 2013 en gaat in oktober dit jaar pas open 😛
Hjalmar Convival Ja, maar dit rad heeft open gondelas, waar Ain Dubai marmeren vloeren en een bar heeft. Plus dat eiland bestond tot voorkort niet eens 😛 Nee, zo'n Vekoma rad moet toch wel in een kleine vier weken opgebouwd kunnen zijn 🙂
msnguy pampie Neem nou bijvoorbeeld Strijp S in Eindhoven. Leuk al die dingen die er nu zitten maar waarom geen pretparkje bouwen. Kunnen we hier in de buurt wel gebruiken. 😄 Een pretpark in mijn achtertuin? Goed idee! Maar of het haalbaar is... Strijp S is inmiddels aardig volgebouwd en heel druk is het er niet ondanks alle horeca.
Mark Het was niks, het is niks, en het zal ook nooit wat worden. Ik begrijp best dat je veel te kapitaalkrachtig moet zijn, wil je echt een tof stadspark bouwen, maar zou het de stad wel gunnen. Een schroothoop als deze moet je toch niet willen?
luckyrik28 eerst zien dan geloven. Maar een stadspark wat tot een uur of 11 open is met een leuke coaster voor night rides zie ik altijd wel zitten, en zeker als het half uur bij mij vandaan is.