The_Bullgod Geen idee, ik ben ook benieuwd . Ik heb er zelf in ieder geval ook geen hoge verwachtingen van. Ondanks deze berichten denk ik nog steeds... eerst zien dan geloven.
Attractiepark Rotterdam - Gaat het dan toch gebeuren?
elmarwouters Nou ja, 'naast' de metro, die is nog een flinke 1,5 km lopen. Het park is straks het beste bereikbaar per schip als 'ie een watertaxi plaats krijgt.
Ik rij er bijna elke dag langs dus zal wel een paar foto's maken als er wat te zien is.
RickMarkestein Ik probeerde positief te blijven haha.
Vanaf mijn appartement is het 10 minuten lopen, zal eens een paar keer langslopen mocht er iets gebeuren.
Tja, ik vind Attractiepark Rotterdam echt klinken als een pretparkje uit 1843. Ze hadden toch wel voor een iets hippere naam kennen gaan?
elmarwouters Dan ken jij Van De Most blijkbaar nog niet zo goed.
- Bijgewerkt
Johan naar alle waarschijnlijkheid zal dat helaas het geval wel worden dat het allemaal net niet is, verder is het afwachten wat er van terecht gaat komen.
Desalniettemin kan een echt stadspark wel een aanvulling zijn voor het Nederlandse pretparklandschap of hoe je het ook wil noemen.
Een paar maanden bouwen op een reuzenrad ..... ?
pampie Neem nou bijvoorbeeld Strijp S in Eindhoven. Leuk al die dingen die er nu zitten maar waarom geen pretparkje bouwen. Kunnen we hier in de buurt wel gebruiken.
Een pretpark in mijn achtertuin? Goed idee! Maar of het haalbaar is... Strijp S is inmiddels aardig volgebouwd en heel druk is het er niet ondanks alle horeca.
Convival Maar dat komt dan ook door allerlei problemen
Het was niks, het is niks, en het zal ook nooit wat worden. Ik begrijp best dat je veel te kapitaalkrachtig moet zijn, wil je echt een tof stadspark bouwen, maar zou het de stad wel gunnen. Een schroothoop als deze moet je toch niet willen?
The_Bullgod Ik denk het inderdaad niet nee haha.
eerst zien dan geloven. Maar een stadspark wat tot een uur of 11 open is met een leuke coaster voor night rides zie ik altijd wel zitten, en zeker als het half uur bij mij vandaan is.