Attractiepark Rotterdam - Gaat het dan toch gebeuren?
Joell zonder shuttle ga ik niet hahahaha. Maar waarom koopt hij dan de oude Thunder loop niet over? Of is die al verkocht?
Welke oude Thunder loop bedoel je eigenlijk?
Als je die oude baan uit Slagharen bedoeld, die heeft al lang een nieuw plekje in Cyprus.
https://rcdb.com/16111.htm
Joell Laat Hennie van der Most alsjeblieft niet nog meer attracties kopen. Al die mooie spullen verdwijnen in een loods en komen nooit meer buiten. Zoals hierboven vermeld heeft de oude Loopingstar van Slagharen allang weer een nieuwe plek, maar ik geloof dat de restoratie wel bij van der Most is uitgevoerd. Overigens zat bij het kopen van de Loopingstar een clausule dat hij niet in Nederland of omringende landen opgebouwd mocht worden, heel flauw.
Misschien wordt het eens tijd dat van der Most van zijn pensioen gaat genieten. Met zijn tijd gaat hij al lang niet meer mee en om te zeggen dat zijn concepten nog succesvol zijn kunnen we nu ook niet zeggen.
- Bijgewerkt
Rotterdam verdient een tof indoor pretpark. Maar dan wel een van de Plopsa Groep, of Lego, of nog beter gewoon een leuk betaalbaar themapark. Kwaliteit in ieder geval, niet de tweedehands rommel van Hennie van der Most die ergens in de jaren 80 is blijven steken als het om het runnen van pretparken gaat.
Jammer dat de leuke locatie in mijn ogen niet de juiste invulling krijgt die het verdient. De manier hoe dit park nu al weer aangepakt wordt, heeft elke hoop op een leuke beleving al doen vervliegen bij mij.
https://www.ad.nl/rotterdam/opsteker-voor-attractiepark-hennie-van-der-most-groots-reuzenrad-komt-eraana44e613f/?fbclid=IwAR0XVPm-9iIhRQBRGVEhOy7vU-ugycpH2Q4nhEswO5zwy6hAk1lfh0w6Eas
Het reuzenrad lijkt er toch echt op korte termijn te komen. En de komst van het theater en achtbaan komen er aan? Ik ben heel benieuwd. Blijft een markante ondernemer die Van der Most.
BjornB welke achtbaan zal dat dan moeten worden?
Die shuttle loop is afgeblazen, net als volgens mij een Galaxi achtige coaster die ooit op de concept art te zien was .
Ik denk dat het maar een simpele big apple gaat worden. Alles dat groter zal zijn, is mooi meegenomen.
Hoe gaat dit park ooit stabiel draaien dan? Het ligt nou niet op een makkelijk bereikbare plek. (Wel naast Metro etc) maar zolang er niet echt een kenmerkende attractie is waarvoor mensen echt komen lijkt me dit park ook geen lang leven te krijgen.
Ik hoop echt dat dit een succes wordt, Nederland kan wel een echt stadspark zoals we die kennen uit Scandinavië gebruiken!
The_Bullgod Geen idee, ik ben ook benieuwd . Ik heb er zelf in ieder geval ook geen hoge verwachtingen van. Ondanks deze berichten denk ik nog steeds... eerst zien dan geloven.
elmarwouters Nou ja, 'naast' de metro, die is nog een flinke 1,5 km lopen. Het park is straks het beste bereikbaar per schip als 'ie een watertaxi plaats krijgt.
Ik rij er bijna elke dag langs dus zal wel een paar foto's maken als er wat te zien is.
RickMarkestein Ik probeerde positief te blijven haha.
Vanaf mijn appartement is het 10 minuten lopen, zal eens een paar keer langslopen mocht er iets gebeuren.
Tja, ik vind Attractiepark Rotterdam echt klinken als een pretparkje uit 1843. Ze hadden toch wel voor een iets hippere naam kennen gaan?
elmarwouters Dan ken jij Van De Most blijkbaar nog niet zo goed.