Coasterfrenzy With the words "I no longer want this ride", Walibi Belgium CEO Jean-Christophe Parent symbolically blew up Werewolf today.
Beetje nadraging: Maar dit vind ik wel heel erg bad-ass..
Zelf vind ik het overigens wél heel jammer dat de Weerwolf weg gaat, maar een RMC van deze proporties zie ik graag komen.
coasterwaffle Als ik zo deze rendering zie van de layout, lijkt het erop dat er misschien geen inversies in deze baan zitten?
Die komen er wel. Waaronder 3 unieke elementen (al weten we wel hoe creatief RMC daar mee is). Bij de pass-meeting zaterdag zal daar iets dieper op in worden gegaan.
CoasterAnne Heb gelijk even zitten puzzelen, dit zou dan de layout moeten zijn!

De baan word veel groter dan de oude. Het station komt verder naar achteren in het park, nabij de 4D cinema. De turnarounds zitten goed, maar voor zover ik kan na gaan zitten lifthill/first drop grofweg op de locatie van de Tornado