scagen orry dat ik het zeg maar ik vind dit nog steeds een dorre bedoening, ja je ziet bloemen en planten maar ook een hoop kale grond en her der een boom in de verte wat het nog steeds een kale indruk geeft.
Zoals aangegeven is de foto van vorig jaar. Ik heb de attractie een paar weken geleden nog gedaan en er is echt geen dorre grond meer. Alles netjes groen met gras of klimop.
Remco82 Blijft een lelijk park die nu pas doorheeft dat ze dat ze ook dingen kunnen thematiseren...maar goed daar kan je anders over denken.
Het is echt een beetje RCT park. Maar je ziet wel duidelijk sterke verbeteringen. Sommige delen worden steeds meer bij elkaar getrokken tot themazones en het gedeelte over de weg willen ze duidelijk beter doen.
Momenteel is de theming in het oude gedeelte vooral van erg lage kwaliteit (en ook de nieuwe gedeeltes zijn nog geen kwalitatieve toppers, maar wel al beduidend beter). Veel attracties zijn verplaatsbaar en ik verwacht wel dat ze vroeg of laat verplaatst worden ten gunste van een betere sfeer/theming. Je kunt ook duidelijk zien dat er meer plannen zijn. Bijvoorbeeld de nu nog kale splash moet volledig in een mexikaans thema gehuld worden.