De theming is vooral een allegaartje. Vooral in de voorste helft.
Vooralsnog ga ik er van uit dat de focus écht op het achterste gedeelte ligt. Eens dit goed in elkaar zit en af is (wat ze naar mijn mening al een klein beetje verprutst hebben met dat reuzenrad, maargoed), denk ik dat ze het gedeelte voorin het park verder gaan oplappen. Dat zit overigens ook qua infrastructuur niet helemaal lekker in elkaar. Vooral de bottleneck bij binnenkomst in het park is niet bepaald handig. Veel attracties voorin zijn verplaatsbaar, en dat zal niet zonder reden zijn.
Echter: Zelfs als je alle verplaatsbare attracties weg haalt, blijft het een moeilijk zooitje qua attractietypes, bestaande theming en het ombouwen naar passende themagebieden, maargoed: er is ook genoeg aan theming dat makkelijk te vervangen is natuurlijk.
Mijn gok is dat vroeg of laat de ingang van het park verplaatst word naar het "nieuwe" gedeelte en de huidige ingang met parkeerterrein bij het resort betrokken gaat worden. Daarbij denk ik vooral aan waterpark en hotel uitbreidingen en iets minder voor het park zelf.