UnbornLord En dan hebben we nog met zijn 4en (waarvan 2 pubers) een telefoon die mee gaat.. Hoe doen jullie dat met betrekking tot abonnement(en)?
Buiten de EU heb ik zelf een 20GB databundel die ik kan gebruiken, dus heel erg druk over geen verbinding met internet maak ik mij niet.
Maar als ik het goed zie biedt Walt Disney World gratis wifi aan.
https://www.disneyworld.eu/guest-services/internet-access/)
Dus volgens mij zal internet toegang niet het grootste probleem zijn in de parken en de resorts aldaar.
Zelf ben ik als ik een nieuw park bezoek meer van mijzelf onderdompelen in de bubbel van het park, de mobiel komt alleen tevoorschijn voor wat leuke kiekjes te maken en verder tussendoor even een appje naar het thuisfront met een leuke foto.
Echt iets streamen doe ik in het hotel wel (ook op de wifi) als ik een filmpje wil zien of even wat nieuws uit Nederland.
Nu ken ik niet het mobiele gebruik van je pubers, maar het eerste wat die van mij altijd doet is op zoek gaan naar gratis wifi netwerken waar ze ook is.
En anders is het dikke pech als ik voor mezelf spreek als ik geen wifi heb, die socials lopen niet weg. 😉