Ik was gister en vanochtend de nieuwste aflevering van Kleine boodschap aan het luisteren en daarin vielen me 2 dingen op:
1: er zou zijn gestart met het aanboren van putten(?) voor het WKO van Reizenrijk. Dan bekruipt mij het gevoel dat dit niet voor niets als volgende locatie gekozen wordt en dat dit een eerste stap kan zijn in het uitbreiden van Reizenrijk.
2: ik had het gevoel dat ze meer weten over een aankondiging, het voelde alsof ze op meerdere punten in de aflevering aan het hinten waren dat er iets aan zit te komen. (Concreet voorbeeld, ze geven aan ingestuurde voice clips in een volgende nieuwsaflevering te stoppen, tenzij ze dan heel groot nieuws te bespreken hebben)
Fons heeft al eerder aangegeven dat ze de kans van slagen van de nieuwe milieuvergunning goed inschatten. En we weten dat het persbericht voor Grand circus balance al klaar stond voor het moment dat het nieuwe bestemmingsplan goedgekeurd werd (wat toen dus niet doorging).
Het zou mij dus niet verbazen als de aankondiging van de nieuwe milieuvergunning gepaard gaat met de aankondiging van een nieuwe uitbreiding.
Dit gecombineerd met bovenstaande laat bij mij dan toch enigzins de hoop opleven dat we misschien dichter bij een aankondiging zijn van strookrijk dan we misschien denken.
Misschien is het wel te veel de hoop die spreekt hoor, maar toch.