Coasterfrenzy ik vraag me af of er daar genoeg plek is voor een logflume. Buiten dat is dat nog een van de weinige natuurlijke paden waar je langs loopt waar ietwat rust is. Overigens snap ik het idee wel. Ik heb een keer een idee geopperd op bij casa caracol een gyroswing te plaatsen, maar met de komst van de droptorens zou het dan wel heel vol worden. Ik zou een uitbreiding van het piranha gebied wel mooi vinden, maar is wel lastig qua ruimte.
Voor mij als ze in het huidige park iets gaan doen staat op de nominatie echt fabula die ik (ook eerder geopperd) zou veranderen naar een buzz lightyear attractie alleen dan met tovertwinkels en de missende karakters van de wereld van pardoes. Waarbij je het nu doodlopende pad bij danse macabre het huis van aliciana zou kunnen plaatsen als begin van de wacht reis. Hierna loop je door het natuurlijke pad wat er als is naar een avontuur om de fantasie te redden. Hiermee kan je voor mij een van de grootste doornen in het oog de loods verbouwen wat ook helpt voor je grand hotel gasten en het zicht vanuit M&M.
Het enige andere in t park zelf zou een droomvlucht renovatie bij fata morgana zijn wat mij betreft of het eerder geopperde jokie en het thema doortrekken met een soort speelhal vlakbij carnaval festival om deze te scheiden van het sindbad thema.