Mark Voor de duidelijk; ik haal in de discussie in dit geval nergens de 9+ erbij. Daar kom je nu zelf mee aanzetten...
Dat is waar, maar mijn post was niet bedoeld om jouw verhaal tegen te spreken of onderuit te halen! Mijn excuses als dat zo overkwam.
Ik bedoelde mijn verhaal vooral als algemene opmerking over het gescherm met de 9+ zodra er ergens een puntje niet naar wens is. Ik reageerde daarbij op jouw post omdat jij dat 'voor mij' noemde, en die subjectiviteit was onderdeel van het punt dat ik wilde maken. Dus nogmaals: niet naar jou persoonlijk gericht, maar dat had ik misschien wat duidelijker moeten maken.
Mark Juist omdat ik weet dat ze het beter kunnen. Juist omdat ik die zuinigheid niet voel bij DM en BK bijvoorbeeld.
Ja, maar dat zijn compleet andere projecten met eigen budgetten. Het is hier al vaker aangehaald, maar je kunt geen geld in een project blijven steken. Ze zullen altijd voor het hoogst haalbare gaan, zoals wij waarschijnlijk allemaal op ons werk. Maar er is altijd een grens.
Als je geld tekort komt, is het in mijn ogen beter om bepaalde elementen helemaal te schrappen dan om ze 'half' te doen. Dan merkt de gast het immers niet. Maar bij een attractie of klein horecapunt is dat wellicht eenvoudiger dan bij een volledig hotel? Ik weet het ook niet, maar ik verwacht dat er zeker nog wat aanpassingen komen als het hotel een tijdje draait.
Vogelrokker Er wordt hier nu enorm gevallen over een opmerking over een trap, of een schoonmaakkar. Als individuele punten zou ik daar inderdaad niet zo moeilijk over doen. Maar in de lijst met vele kritiekpunten is ieder individueel punt een +1 op de lijst.
Ja, maar de vraag is: hoe terecht zijn de diverse kritiekpunten? De BOTH: ja, dat is jammer. Gaan ze vast iets aan doen, maar dat zal even duren. Die trap idem dito. Die punten volg ik helemaal. Maar die schoonmaakkar die nu blijkbaar op een andere plek in het zicht staat, vind ik écht overdreven, Het is een hotel, daar moet worden schoongemaakt. Gasten gaan straks ook schoonmakers tegenkomen in de gangen, dat hoort er gewoon bij.
We zullen de komende dagen nog wel meer praktische 'probleempuntjes' te horen krijgen. Maar is dat niet logisch bij een nieuw hotel met 300 nieuwe medewerkers? Het gaat gewoon even duren voor zoiets volledig soepel draait.