Audrey De stalling van deze kar is gewoon onder de trap. Mijn opmerking dat dat ding in een schoonmaakhok hoort als het niet gebruikt wordt lijkt me niet meer dan normaal.
Het ging mij erom dat hier meteen weer met het '9+' vingertje werd gezwaaid naar aanleiding van die schoonmaakkar (zie de originele post met de foto van het ding). Ik vind dat nogal overdreven, omdat ik niet geloof dat de plaatsing van die kar daar van invloed is op hoe iemand zijn of haar dagje Efteling beleeft. Als het ding midden in de lobby was geparkeerd? Dan wel. In een hoekje van de toiletruimte? Geen punt.
Daarbij heb ik nergens beweerd dat hier mensen gezegd hebben dat een schoonmaak niet mag plaatsvinden, alleen dat zo'n kar er gewoon bij hoort in een hotel, gedurende de dag gebruikt wordt en dus op meerdere plaatsen kan staan.
Eduard Zo lang je een hotel bouwt dat ook in de middle of nowhere had kunnen worden gebouwd, en waarschijnlijk hetzelfde kwaliteitsniveau had kunnen worden gehaald, vind ik de kritiekpunten meer dan terecht.
Dat snap ik dus niet goed.
In je eerdere bericht gaf je aan dat je het niet Eftelings genoeg vindt en de plaats slecht gekozen vindt. Dat eerste ben ik niet met je eens, maar kan ik wel begrijpen (hangt van ieders definitie van 'Eftelings' af). In het tweede kan ik (deels) meegaan.
Maar dat staat toch volledig los van meer praktische kritiekpunten? Het komt op mij nu over alsof je, omdat je op diverse basispunten grote bezwaren hebt tegen dit hotel, elk ander puntje - hoe minimaal of irrelevant ook- automatisch terecht vindt. Voor mijn gevoel moet je elk punt individueel beoordelen. En dan maakt het in mijn ogen niet uit of er een schoonmaakkar in het zicht is geparkeerd in dit hotel of in een volledig Piecks hotel aan de rand van het park.
Misschien begrijp ik je verkeerd, maar dan hoor ik het wel.